fint

Jag bad er skriva ner saker som får er att sväva på rosa moln, eller något som får ert hjärta att slå ett extra slag. Här är några av alla dem fina saker ni skrev, och jag vill lova att jag sitter och ler för mig själv när jag läser det. Tack!

"mina vänner får mitt hjärta att hoppa några extra gånger. jag förstår inte hur bra vänner jag har! underbart är det verkligen! ler när jag tittar på kort på allihopa, och alla är så bra på sina sätt. vänner är nog det bästa som finns. det måste de vara?!"

"anton får mitt hjärta att hoppa några extra slag i sekunden. nån gång kanske vi kan bli som dig och din frans"

"Min vän Erik som är (utan att överdriva) den absolut snällaste människa som går på denna jord gör mig glad. Han är bryr sig och är jätte orolig för mig när jag har problem med min blindtarm (omdetnuärdet) och jag blir så makalöst rörd över att han gör det. och glad. och. ja. Det gör mig hemskt glad."

"för någon vecka sedan fick jag reda på att en utav mina favoritartister ska va med på en festival som jag ska på! och då kände jag världens lyckorus. musiken gör mig så jävla glad, helt enkelt."

"Du får mitt hjärta att slå många extra slag i sekunden och utan tvekan sväva på rosa moln! Du är underbar kajsa och jag är mega kär i dig<3"

"han höll i min hand och jag tänkte på hur fin han var hela tiden att jag glömde att ens tänka på vad som hände egentligen. då märkte jag att han formade hjärtan i min hand med hans finger. det var fint."

"... jag tror jag är kär. fast jag vågar inte tro det."


"när det blir mörkt ute, jag kokar en kopp chaite, sätter på julmusik, slår in paket och magen pirrar som om jag hade en liten motor i den. december och julen tar fram känslor i mig som jag knappt visste fanns! detta ska bli vår jul, inte sant kajsa?"

"när jag frös tog han min hand. jag saknar hans värme. min lilla hand mot hans stora. när hans blick möte min.
igår sa han till min kompis att han tyckte om mig väldigt mycket. det gjorde min dag <3"


Kommentarer
Postat av: Lisa

fint att du tog med det jag skrev :)

2009-12-01 @ 22:43:33
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

seriööööööööööst... Ska du och din man vara sådär fina eller? jag dog.

2009-12-01 @ 23:38:35
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

:')

2009-12-01 @ 23:38:50
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0