svar

favorit maträtt? Svår fråga alltså... Jag älskar allt från thaimat, kycklingtortillas, sushi till lasagne. Kan tyvärr inte välja en.
vad dansar du? Jag dansar inget. På gymnastiken tränar vi ett moment som kallas fristående vilket är en typ av dans, om du syftar på det?
vad gillar du mest att fota? Jag tror faktiskt jag uppskattar att fota människor mest.
Kan du inte ladda upp en video på dig (som Emmy)? Haha, tveksamt alltså...
Hur träffades du och din pojkvän? Allra första gången vi träffades var på öppet hus på min nuvarande skola, för 1 år sedan.
Har du något djur? Nix, inte längre. Hade fyra marsvin när jag var yngre.
Bor du nära Emmy? Det är cykelavstånd, men det tar sin lilla tid.
Hur länge har du och emmy känt varandra? Vi har gått på samma gymnastik i några år, men så som vi känner varandra idag har vi gjort i lite mer än 1 år.
Favoritplats? Jag tror det är Göteborg, där jag är uppväxt. Jag älskar att spendera somrarna där, helheten, staden.
Om du vunnit en miljon, vad hade du gjort först? Antingen skänkt till välgörenhet eller bjudit min familj på en resa.
Ditt absoluta favoritplagg just nu? Mina paljettights!
Hur gammal är du? 16 år.
Hur länge har du och din pojke vart tsm? 2 månader och en dag.
Vad tänker du på om jag säger norrland? Snö, kallt och Kiruna.
vad anser du om homosexuella? Vad menar du med anser? De är människor på precis samma villkor som alla andra. Jag vet inte vad jag ska svara på denna fråga eftersom jag inte på något sätt kan se någon skillnad mellan en heterosexuell och homosexuell person förutom läggningen då och det gör väl inte mig något vem man blir kär i? Kärleken är ju blind.
På mång av dina bilder är det liksom "glittrir" vad andvänder du för innställning för det? Jag redigerar dem med olika texturer.
Viket photoshop andvänder du? Lightroom och Photoshop 7.0.
hur länge har du tränat gymnastik? 7-8 år.
Vad gillar du för musik? Electro, punk, pop/rock, singer/songwriters, indie, mm.
Vad använder du för smink? Concealer, mineralpuder, mascara och rouge.
Hur kan du ha en så bra och fin blogg!? Oj, tack sötnos!
hur sätter du ihop 2 bilder i en ?? Leker i photoshop.
var ifrån får du bilderna med stjärnor som du brukar sätta ihop med en annan bild? DU ÄR GRRRRYM!! Jag söker lite här och var, åh tack snälla!
Vad står högst upp på din önskelista? En dator!
Du har en mycket fin blogg! Tack så mycket, du anar inte hur mycket det värmer!
vad har du gjort idag? Vart på kalas hos en barndomsvän.
är du glad? Jag är mer än glad!
vilken låt har du på hjärnan just nu? "Fireflies" med Owl City, lyssna lyssna!
gillar du paramore? Dom är bra, lite för mycket rock dock.
hur blev du och din pojkvän tillsammans? Kortfattat så träffades vi på öppet hus när jag skulle välja gymnasium, så stod han där. Min kompis drog fram mig till honom så började vi prata. Därefter pratade vi ännu mer och när jag väl började på min nuvarande skola blev det att vi pratade mer och mer och mer och vips så var vi tillsammans <3 <3 <3
favoritfilm? Haha, jag frågade precis Emmy: "TWILIGHT (du kan typ varje replik... nööörd!)". Så okej, Twilight eller New Moon får det väl bli.
hur f*n kan du va så jäkla vacker? insane! Åh, nu blev jag generad. Tack så hiiiiiiiiiimla mycket!
Vilka objektiv har du till din kamera? Nikon 55-200mm VR och grundobjektivet.
kan du uppdatera oftare pls! Jag ska försöka, men skolan tar upp ganska mycket tid.
precis hur gör man sånna här stjärnbilder? hur lägger man ihop bilder på lättaste sätt? jag tycker det är grymt fint! Och i något inlägg för ett tag sedan så hade du bilder på blad + gammal text såg det ut som, i vilket program är det från? Jag gör allting i photoshop då jag lägger på en textur. Ni får testa er fram, det är mycket roligare än att jag sitter och berättar i detalj hur jag redigerar mina bilder.
när är du som lyckligast, fina du? När jag umgås med familj, vänner och pojkvännen och inser hur fint allting är.
Bästa ögonblicket i hela ditt liv? När jag, Emmy och Hanna begav oss till Göteborg för att se Håkan. Vi hade tagit på oss våra hattar för att få den där typiska känslan. Innan vi for dit hade jag frågat Frans (vi var inte tillsammans då) vilken hans favoritlåt var, så sa han: Ring när han spelar "Nu kan du få mig så lätt". Så stod vi där på konserten och grät, hoppade, skrek åt alla hans fina texter, men låten han önskade kom aldrig. Så slutade allt, och plötsligt började låten. Jag drog upp mobilen och slog numret, så stod jag, Hanna och Emmy där och grät av lycka. Därefter pep det till i mobilen, det var ett sms från honom: "Om du var här nu, skulle du kunna få mig så lätt".
Vilken linje går du på gymnasiet? Samhäll-ekonomi.
Beskriv en typisk outfit för dig?
Lacktights, en tisha, grå hood, converse och massa halsband!
Vad har du för kamera En Nikon d90.
Längd? 1.70 meter över havet.
Skostorlek? Vanligtvis 38.
vart har du köpt din turkosa t-shirt med tv-loggan på? Den lånade jag av Malin, jisses vad många förfrågningar jag har fått om den.
om du hade obegränsat med pengar, vad skulle du då inhandla? närbildsobjektiv? fish-eye? varför?
Jag hade velat ha ett närbildsobjektiv, vidvinkel eller fish-eye. Närbild: Hur nice är det inte att kunna fota pyttesmå detaljer? Vidvinkel: Jag älskar helheten. Fish-eye: Behöver jag ens säga något? Jag älskar det, asballt!
det bästa sättet att kramas? Långa bamsekramar.

MORE TO COME!

Kommentarer
Postat av: Elin L

shit, helt ärligt ryser jag när jag läste om det lyckligaste ögonblicket i ditt liv. det var nog det finaste jag har hört någon göra. du har nog drömkillen!

2009-12-05 @ 19:01:19
Postat av: Lisa

säger som Elin L! bland de finaste jag hört.

2009-12-05 @ 20:49:33
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag kan inte mer än att hålla med, gud vad fint och sött ditt lyckligaste i ögonblick var!

2009-12-05 @ 22:03:59
Postat av: Jakob Andersson

din och frans kärlek och kärlekshistoria är så obeskrivligt fin vännen min! :) hälsa till mannen!

2009-12-05 @ 22:22:54
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: martina

Åh, håller med alla andra om lyckligaste stunden i ditt liv! Gud så härligt!

2009-12-05 @ 22:25:09
Postat av: Madeleine

åh gud vad fint det där. med ditt bästa ögonblicket i ditt liv.

2009-12-06 @ 05:50:52
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Åh, vad fint.

2009-12-06 @ 12:18:06
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: malin

verkligen bra svar! (:

Fick veta en hel drösmed nya saker om dig. Uppskattat! (:

2009-12-06 @ 13:19:57
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se
Postat av: hanna

nej men åååååhh, göteborgs ögonblicket..

fasen vad jag saknar dig kajsa!!

2009-12-06 @ 17:45:20
URL: http://hannalina.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh , Håkan minnen är dem bästa verkligen , man blir så glad på många olika sätt av hans låtar ! :D

2009-12-06 @ 18:16:18
URL: http://emmawallgren.devote.se
Postat av: Anonym

kan du inte fråga malin vart hon har köpt tröjan då eller har hon någon blogg? :))))

2009-12-07 @ 16:16:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0