texturer

Jämnt och ständigt frågar, nästintill tjatar ni om att jag ska berätta hur jag får stjärnor på mina bilder, och jag ska berätta (inte speciellt ingående) även fast jag har skrivit hur jag gör i mina frågestunder. Ni behöver photoshop (så vitt jag vet) och ni behöver en bild ni vill ha som textur, vad ni gör nu, är att ni drar över texturen på ordinarie bild, därefter så justerar ni hur mycket ni vill att texturen skall synas, men jag föredrar att den är väldigt transparant.
Hoppas detta dög och att ni förstod någorlunda mycket av min halvkassa beskrivning...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Flora

jag börjar bli galen på sånna där frågor.. det är liksom något man klurar ut själv..

BIG LOVE

2009-12-21 @ 16:32:14
URL: http://floras.se
Postat av: fiveminutes

Sv: Jag vet! Det är just det jag har blivit: Galen. Men, med ett litet aggresivt inlägg hoppas jag att alla förstår och slutar fråga :)

BIG LOVE!

2009-12-21 @ 16:45:33
URL: http://metrobloggen.se/fiveminutes
Postat av: Frida

Jag förstår att det är jobbgit att förklara för alla dessa människor som inte har/inte kan photoshop. Jag vet hur man gör men jag undrar bara vilken bild du brukar använda dig av jag hittar bara bilder med alla stjärnor i mitten...

förstår om du vill "hålla bilden för dig själv"!

Kram och god jul!

2009-12-21 @ 16:45:33
Postat av: fiveminutes

-

-

Frida: Sök runt lite på google så hittar du säkert någon liknande! Kram på dig, och GOD JUL! :)

-

-

2009-12-21 @ 16:51:30
URL: http://fiveminutes.blogg.se/
Postat av: Felicia

ang floras kommentar: herregud man måste ju få fråga iallafall! alla är inte lika duktiga som ni. och tack kajsa för att du tar dig tid att svara på denna fråga, nu tror jag att alla förstår. ha det fint! :)

2009-12-21 @ 17:35:01
Postat av: fiveminutes

-

-

Felicia: Ja, klart man får fråga. Men det är inte så himla roligt när 60% av alla kommentarer man får består av frågor hur jag redigerar mina bilder. Men tack ändå! :) Kram och God Jul på dig!

-

-

2009-12-21 @ 17:38:40
URL: http://fiveminutes.blogg.se/
Postat av: berfin

jag har suttit och klurat nu ett tag på olika hemsidor och så men förstår faktiskt fortfarande inte, dock vill jag inte besvära dig så jag får väl fortsätta försöka :) tack för att du försökte förklara iaf!

2009-12-21 @ 17:41:37
URL: http://bdforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du lägga ut bilden på stjärnorna? Snälla rara söta du!!!

2009-12-23 @ 11:55:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0