I found a whistle


Jag idag.


Utsikt från mitt rum. Där kommer jag käka många frukostar i sommar. Låter inte helt fel i mina öron..

Some påskliljor - mest för att de speglar våren ganska så bra.



Detta börjar bli vardagsmat. Fint tycker jag.

Tja snyggingar. Jag sitter och lyssnar på go musik, MGMT har ju släppt ett nytt album. Congratulations. Lyssna lyssna. Har knaprat i mig alldeles för många Kladdkake-ballerina. Doppade dem i mjölk. Varning: farligt gott alltså. Det går liksom inte att sluta. Men efter sisådär kex så intalade jag mig själv att "nej, nu räcker det Kajsa" och det hjälpte. Nog talat. Nu är det helg, hur gött som helst. Ikväll har jag bjudit hit Frans. Ska bjuda på mat. Vi hann ju aldrig riktigt "fira" vår halvårsdag på något riktigt sätt med tanke på att vi satt i en bil i sisådär 9 timmar. Annars? Askalas. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe innan jag påbörjar matlagningen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka härliga bilder! Varenda en av dem visade väl att våren har kommit, tycker jag. Jag ska också äta frulle på balkongen. Får nog börja med det snart, det är ju nästan 10 grader på morgonen här, så why not liksom? :D

2010-04-09 @ 20:44:20
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Fiiiiint!

2010-04-10 @ 23:31:22
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vet man blir helt beroende av dem kakorna :P

2010-04-11 @ 18:50:52
URL: http://emmawallgren.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0