Sky phenomenon


Saknad tjej #1.


Saknad tjej #2.

Jag saknar dessa fantastiska töser ovan. Saknar när vi låg i min tomma lägenhet och snyftade till den där fina filmen jag inte minns namnet på. Saknar våra otroliga photosessions på ängen hemma hos Emmy. Jag saknar att sitta upp nätterna långa tillsammans med er och en kopp te. Med andra ord: Jag saknar er.



Imorse när jag vaknade och kikade ut genom fönstret möttes jag av en förskräcklig syn: marken var vit. Vit som i snö. Fyfan tänkte jag och ville mer än gärna krypa ner under mitt varma täcke igen. Sen smälte det, lyckligt nog. Då blev jag glad igen. En glad Kajsa.
Idag hade vi våran "seg-dag" i skolan. Gick till klockan fem. Nollbyte till varenda lektion. Woho. Men tiden går ju fort när man har roligt, visst? Äh, jag ska inte klaga. Vid lunchrasten tog jag och min käre pojk en snabbrunda på stan vilket var trevligt. Nu regnar/snöar (?!?!!?!?!?!?!!!?) det ute och jag ska koka kaffe. Later!

Kommentarer
Postat av: Flora

Åh jag saknar också!!! Things we lost in the fire heter filmen, åh så himla fin är den. Och du är fin, och Emmy. <3

2010-04-21 @ 19:03:25
URL: http://florasblogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0