off to gbg


Hola guapas! Hoppas att ni mår bra därute i avlånga Sverige. Själv är jag bokstavligt talat frisk och halsen känns - bra. Gick förvånansvärt fort för den att tillfriskna. Det trodde jag minsann inte när jag låg och knappt kunde äta yoggi. Nog babblat. Nu ska jag fixa till mig lite, sen kommer min käre far och hämtar mig så drar vi till Göteborg, mitt andra hem. Där ska jag spendera helgen i lugn och ro. Strosa runt på stan och bara ha det allmänt bra. Inte göra någonting, inte passa några tider. Ja, ni hajjar. Vi hörs säkerligen i Götet. Så länge får ni ha en toppen fredag! Take care. Big love

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är ruskigt söt alltså. Härligt att du ska hälsa på i Göteborg, själv bor man där :)

2010-08-06 @ 14:00:57
URL: http://talkinghead.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0