Q/A n°1

har du några känslor kvar för frans?
Nej, det har jag inte. Jag har gått vidare och likaså har han! Men vi träffas ibland som goda vänner och det är väldigt värt tycker jag.

hur svarar du i telefon?
Hallå/Hallu/Heeeeej/Ah det är Kajsa (om numret är unknown).

vad använder du för smink?

Jag sminkar mig väldigt basic till vardags, dvs. concealer på de ställen som behövs, mascara, rouge - kachiiing!

kan du visa bild på dina favoritskor och favoritplagg som du äger?
Mjo, skulle jag väl kunna. Eller, tycker ni att det är någon mening att jag fotar mina converse? För ni vet väl hur dom ser ut? Mitt favoritplagg är en annan femma och det skall jag nog kunna ordna.

vilket schampoo och balsam använder du?
Matrix.

målar du allitd naglarna?
Haha, ja, tyvärr. Känner mig väldigt naken om jag går utan nagellack vilket är väldigt taskigt mot naglarna i sig eftersom de blir jätte utslitna när man tar på och tar av nagellacket konstant. För så fort mitt nagellack börjar flagna av målar jag antingen över de, eller tar bort med aceton. Och i längden är det rätt logiskt att naglarna får ta en hel del skit, därför borde jag vila dem. Haha, detta svaret om mina naglar blev nästan en hel uppsats.

vad tycker du är ett "måste" plagg i höst?
Möjligtvis skinnjackan med pälskrage.

vilken rengöringsprodukter använder du till ditt ansikte?

För tillfället använder jag någon Nivéa rengöring. Ganska skön.

handlar du på secondhand? ifs vilken är din favorit secondhand butik?
Jag har blivit väldigt dålig på det, på sistonde. Men jisses amalia vad lycklig man är när man lyckats fynda något unikt. Yummie.

ska du till blog awards?
Yaman!

har du någon kille på g?

Njea.

vad gör dig lyckligast här i livet?
Min fina familj, mina vänner, musik, resor osv osv osv osv.

kan du sjunga?
Kan jag väl.

vad använder du mot torra läppar?
Vaselin is the shit! Kan väl säga så här: jag kan inte somna utan det.

Vad använder du för inställningar när du fotar? Några tips till en nybörjare?

Åh, jag har aldrig samma fotoinställningar.

viker eller knöglar du toapapper?
Haha, jävligt skön fråga. Jag viker - annars gör det förbannat ont!

saknar du kärleken?
Min första kärlek var något av det finaste jag har upplevt. Nu ser jag tillbaka på det som en fin svunnen tid - och jag ler.

vilka andra intressen har du förutom att fota?

Sjunga, spela gura, träffa mina finaste vänner, träna (när jag får mitt träningskort), fika lääääänge, leva livet.

hur gammal var du när du fick din första kyss?

Min riktiga kyss som står mig varmt om hjärtat fick jag uppleva i höstas. Den var fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

knögla toapapper is the shit ju!

2010-08-05 @ 22:37:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0