Q/A n°3

vilken färg på naglarna är snyggast enligt dig?
Jag särskilt gillar kornblått, mörkblått, grönt (stark grön nyans).

hur gammal vad ud när du förlorade oskulden?

Känner inte att det är jätte väsentligt för er att veta...

vilket är ditt absoluta favoritminne?
När jag var på Håkan med Hanna och Emmy. När jag började ettan och lärde känna Michaela och Mathilda och alla andra underbara människor. När jag och mina fyra själar var i Malmö i höstas. När jag och mina kompisar var på Emmaboda. Ja, jag skulle nog kunna rabbla upp en hel del fler minnen som står mig varma om hjärtat.

tack för en underbar blogg!
Tack för en underbar komplimang! Sötis!

vad heter din bästa vän?
Jag har många bästa vänner.

vilket parti skulle du röstat på i valet, om du fick rösta?

Jag är så oinsatt i politiken så jag vet faktiskt inte.

haj på daj :D jag läser din blogg och älskart! måste bara fråga hur duhar gjort för att få ditt hår så snyggt, är det bara slingor? ha de bäst, från en brud i malmö!
Haj på daj själv! Jag gick till min kära vän Louise som utbildar sig till frisör och bad henne göra lite sommarslingor i mitt hår och så här blev det. Inte svårare än så!

vad använder du för redigeringsprogram? vad är alla du har? tex. fotoramen och de coola filtrerna skulle jag väldigt gärna vilja veta! och har du senaste versionen av photoshop?

I PS och Photoscape. Filtret och ramen är en fotoapp på min iPhone. Nej det har jag inte. Jag har Photoshop Lightroom.

hur sminkar du? vardag/fest? sen vad har du för mascara? och hur sminkar du ögonen? otroooligt vackra fransar! gaaah
Vardag: concealer, mascara och rouge. Fest: concealer, mascara, rouge och sotade ögon. Ibland röda läppar.
Mascaran jag använder nu är denna. Kan rekomendera den starkt!

Dricker du?
Haha på fest ja.

Har du alltid på dig snygga klädder?
Hemma är jag inte särskilt välklädd... Haremsbyxor och en myströja är vad jag bor i då.

Förhållande eller singel?

Hm, alldeles för svår fråga. Båda är underbart!

Har du sätt the notebook och vad tyckte du om den?

Nej det har jag inte. Måste måste måste göra det snart!

Hur ofta brukar du träffa kompisar?

Så ofta jag kan.

vad tränar du för något? är det gym eller något annat?
Jag tränar på Friskis och Svettis, dvs. Både gym och gympa.

Hej! Har inte du haft den här bloggen längre än november? känns sm att jag har läst den länge! gal1 bra!! :D

Åh tack snälla du! Jo jag har bloggat mycket längre än i November. Men först på Devote, där jag startade min fiveminutes blogg. Därefter flyttade jag hit, till blogg.se (men tog bort inläggen från dess) sen bloggade jag på metrobloggen, men nu har jag flyttat hit, troligtvis för att stanna.

Hur kom du på namnet fiveminutes?
Kul fråga! Jag kikade runt på olika låttitlar och hittade Madonnas "four minutes" men sen kände jag att det inte riktigt klickade, så jag valde fiveminutes.

Kommentarer
Postat av: namnlös

men människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har du inte sett the notebook så gör det NU NU NU NU NU!!!!!!!!

2010-08-10 @ 00:13:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0