golddiggers


Bilden är tagen från mobilen, därav kvallen.

Hey lovers. Hoppas ni har/har haft fina mellandagar. Mina har varit sisådär. Jag har legat nedbäddad i soffan och kollat på Stuart Little samtidigt som jag druckit honungsvatten i hopp om att bota min dunderförkyldning som jag åkte på på Juldagen. Usch. Men nu är den försvunnen och det känns såhäääääääär skönt, ungefär.
Igår spenderade jag några timmar med mina fina flickor på stan. Vi planerade nyår och pratade ihop oss om sommarens resa. Can't wait. Nåväl. Nu ska jag fixa mig för att sedan möta upp en fining. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh! Paris, nu blev jag avundsjuk. Det är min dröm, Var det så underbart som alla säger? :)

2010-12-29 @ 18:43:15
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

Åh, tycker bilden var hur mysig som helst.

2010-12-29 @ 21:23:35
URL: http://idavendela.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0