hi homer!



Snyltade med mig pojkvännens homer-tröja... nädå, jag frågade så snällt om lov och jag gillar den grymt.
Anledning till bad update denna helg beror på att jag spenderat den tillsammans med min love. Jag har varit hemma hos honom hela helgen lång och det har varit helt fantastiskt. Att få spendera 2.5 dygn tillsammans med honom är guld värt. Att få krypa upp i hans famn, kyssa honom och bara vara. Det kallar jag kärlek.
Hoppas ni har haft en bra helg, men framför allt en jätte bra alla hjärtans dag med kärlek från nära och kära. Nu ska jag bege mig. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: linn'

vart har han köpt den ? :D

2010-02-15 @ 19:21:36
Postat av: Mina

Den... var... grym!!

2010-02-15 @ 20:58:15
Postat av: Linn

åh shit vad snygg den var! Vet du var han har köpt den? :D

2010-02-15 @ 21:32:23
URL: http://decodemythoughts.blogg.se/
Postat av: Sara

ååå love it!

2010-02-15 @ 22:26:09
URL: http://saraborell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0