the youth



För det första: Förlåt för hemskt dålig uppdatering denna veckan. Jag ska verkligen förbättra mig under lovet, lovar. För det andra: Hej dudes! Hela eftermiddagen lång har jag och Frans varit ute och promenerat i snöstormen i jakt efter min snowboard som kom idag. Hur härligt som helst! Nu kan jag åka hur m-y-c-k-e-t jag vill och det är awesome! Vi hämtade ut den och jag var som ett barn på julafton, ivrig och förväntansfull med andra ord.

För stunden lyssnar jag på Timo och alla andra godingar som går på repeat på spotify och nu vankas tekokning. Hörs latero! Förresten, tanken slog mig nu: IMORGON HAR JAG SPORTLOV. Hur härligt?!?!?!?!?!?
Peace!

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad härligt med lov, jag får vänta en vecka till :P

2010-02-18 @ 22:04:53
URL: http://emmawallgren.devote.se
Postat av: linnea

Jag gillar verkligen din blogg, och din design! Jag håller på att göra om min egen och tänkte fråga om jag får "härma lite"? Inte mycket alls men lite små saker här och där? du kan få kolla på den när den är klar och se om det är okej? :)

2010-02-18 @ 22:56:46
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt med lov!

Du har en superfin blogg.

2010-02-19 @ 16:08:28
URL: http://jennysfoto.devote.se
Postat av: sanna

kan inte du länka en av dina mys spotify listor? hade blivit väldigt glad :)

härlig blogg och socker söt tjej

2010-02-19 @ 16:22:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0