3random



Emmy och fina Malin kikade förbi här innan för att överlämna det ni ser på första bilden: Emmys bebis. Hon kände att, äh vafan ska jag med denna till? Kajsa kan lika gärna få den och det fick jag. Så nu har jag två kamurror (som Emmy och jag kallar dom). NÄRÅ! Skämt o sido! Jag fick låna den till ett fotoprojekt jag gör i jobbet. Hehe.

Annars? Jag har hävt i mig en stor kopp Earl Grey té och klinkat lite på gitarren. Nu vankas sängen. Uppstigning @ 07:00 imorgon. Och någon liten väderreporter viskade i mitt öra att det ska bli över 20 grader och strålande sol imorgon. Bra? BRA! Natti natti, dudies.

Kommentarer
Postat av: Clara

åh vad fin header kajsi! :)

2010-06-22 @ 08:03:02
URL: http://clariish.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0