ni frågar, jag svarar

vilken favoritfilm har du?
A walk to remember är en favorit eller My sisters keeper.

är det konstigt att aldrig ha haft en riktig pojkvän och aldrig kysst någon på riktigt när man är 16?
Nej, det är verkligen inte konstigt och tro mig - du är absolut inte ensam! Jag känner otroligt många som aldrig har haft en "riktig" pojkvän. Det kommer.

Vad har du för sommarplaner?
Åka till Grekland med le familia, en hel del Göteborgsvisiter, Emmabodafestivalen och massa massa spontan roadtrips. Det är något av det bästa med sommaren - spontaniteten.

Hur gammal är du?
Född -93. 16 just nu, fyller 17 till hösten.

Vilken musik lyssnar du helst på?

Jag lyssnar mycket på indie, elektropop, elektronisk musik, akustisk. Ah, en skön blanding helt enkelt, hehe.

Har du någon dold talang?
Jag kan sjunga!

Och en liten designfråga, hur gör man för att få Kategorin i inläggen till stora bokstäver som du hade förut? Typ GENERAL istället för General. Ändrar man i kodmallen och vad skriver man? Sen hur gör man för att få länken understruken när man håller på den? Om jag skriver text-decoration: none; överst så försvinner hela
För att få små bokstäver till stora: text-transform: uppercase (stora)
Gå in här, för att få mer hjälp om bloggdesignen.

är du fortfarande tillsammans med frans?
Nej..

vad har du för sommarjobb?
Sjukt kul sommarjobb! Jag gör en utställning på ett museum med ett gäng människor.

love your blog
Åh, tack snälla!

Midjemått?
Ööhhh?

Poäng i slutbetyg (nian)?

Tror det var 250 eller 255.

hur länge har du och din söta kille varit tillsamans?
Vi var tillsammans i åtta månader.

vad använder du för kamera och dator?
Kamera: Nikon d90
Dator: ???

var redigerar du dina bilder?

Photoshop, Photoscape, Pixlr.

kan du ge ett bra skönhets tips?
Jag är verkligen ingen expert. Men rengör huden. Något som fått min hud att må mycket bättre är att jag slutat äta så mycket sötsaker.

hur många besökare har du per dag?

400-500 unika besökare om dagen.

åååh vad har du för redigering/program på redigeringen i övre inlägget? och vart redigerar du dina bilder i allmänhet? sjukt snygga iblder hela tiden!!
Haha, sköning. Tack så himla mycket, fina du! Jag redigerar dom i Photoshop, Photoscape och Pixlr.

Längd?
172 cm.

Skostolek?
37, 38 och 39. Sjukt olika beroende på skon.

Vilken årstid beskriver dig bäst?

Våren skulle jag tro!

Vilket plagg skulle du inte kunna leva utan?

Tightsen, mmmmmmmm!

vad står högt upp på din lista över kläder du vill ha?
Oj, svår fråga. Jag dregglar varje gång jag ser Christopher Kane for Topshop kollektionen.

Tkr du om att bajsa?

Åh, det är min favorit sysselsättning!

Var gjorde du din header? Grrrrrrymmt snygg!
Tack tack tack! I Photoscape.

ditt största kropps-komplex? asså vilken kroppsdel är du mest "missnöjd" med om du måste välja?
Mina fötter, just för att dom är så breda.

Var vill du helst bo i världen?

Göteborg. Paris. LA. New York.

Vem skulle du vilja byta garderob med?

Taylor Tomasi Hill!


vad vill du göra när du är stor?

Time will tell. Eftersom jag har en stor passion för kläder hade det verkligen inte varit fel att jobba inom modebranschen. Journalist tycker jag också verkar skoj. Nåt kreativt, helst. Tror inte jag är den personen som kan sitta dagarna i ända vid en dator och bara sitta. Nej, det är inte jag.

Om du bara fick välja EN sak att äta i resten av ditt liv, vad skulle det vara?

Oj, klurigt värre. Lasagne? Haha, nej jag vet faktiskt inte.

Tror du på drakar, troll och andra härliga sago-djur?
Njae, tvek alltså...

Om du fick en helt egen ö, vad skulle du döpa den till?
Electric feel ön, just för att den spelas i mina högtalare nu, haha!

Har du något favoritgosedjur, och har du fortfarande kvar det i sängen och kramar lite på det när du är ledsen?
Jag sviker aldrig min nalle Sofia som jag fick när jag var nyfödd. Hon hänger med i vått och torrt!

Sms:a eller prata i telefon?
Prata i telefon.

Fota manuellt eller auto?
Manuellt.

Bästa godiset någonsin?

Marabou mjölkchoklad, eller sura vingummi.

Blir ditt hår lätt slitet?
Nej, inte så jätte lätt, faktiskt. Jag har sjukt tjocka och starka hårstrån, så dem kan stå emot en hel del.

Vilket är ditt tidigaste minne?

Oj, det tidigaste vet jag inte. Men det som ploppade upp i min skalle nu var när min moster och hennes man gungade mig och min bror i ett täcke vid havet, haha! Jisses vad vi tyckte det var kul.

Tack för en asgrym blogg. Du är hur vacker som helst, och du kommer klara dig igenom den här jobbiga perioden. Det märks att du är stark.

BIG LOVE! <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut ett litet klipp på när du sjunger :D

2010-06-19 @ 16:14:05
Postat av: Nora

Ja, precis, lägg upp ett klipp där då sjunger! Sen undrar jag också hur du gjorde headern. Jag vet att du gjorde den i photoscape men jag har inte riktigt fattat det programmet än.

2010-06-19 @ 21:33:15
URL: http://likeaflowerinthesnow.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0