fint

"jag ser hjärtat lite som ett sår på benet, det gör förbaskat ont i början, nästintill outhärdligt, men med tiden läker det sakta, sakta och efter en tid finns bara ärret kvar, minnet av hur ont det gjorde och hur långt du kommit sen dess och hur vansinnigt bra du klarade det.
du är en så galet fin tjej, din personlighet bara sprudlar genom dina ord. du klarar dethär. med galans."

"Du är så himla fin hela du - och jag tror på dig"

"fyfabian vad du är snygg. jag vill se ut som du."

"ta en lång cykeltur. en promenad med hög musik i öronen. titta på titanic med några chokladbitar och vänner. gråt. skrik. gör ingenting. gör vad du vill! DU ÅRKAR VISST! JO! HEJA!"

Kommentarer
Postat av: anna

åh, håller med om det sista. skrev om det i en uppsats i skolan. gå, bara gå vart benen styr. gå tills du inte orkar mer. sätt dig ner, och andas. jag vet att det är en ruskigt bra medecin. and i know you'll make it!

2010-06-15 @ 22:28:36
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0