sunday bloody sunday


Tja där, snyggon. Jag befinner mig just nu på en väldigt välbesökt plats - i soffan, med datorn i knät. Himla bra plats ibland alltså! Gårdagen var bra den. Vi käkade världens godaste mat hos våra kära kusiner, kollade på bröllopet och konstaterade en massa hit och dit. Sen tröttnade vi, en aning, så vi satte på satc. Mycket bättre. Shiiiiit, jag har nästan glömt hur bra det är. Förra sommaren när det var skitväder hann jag bokstavligt kolla igenom hela boxen. Inte illa. Fast vem tackar nej till satc? Inte jag iallafall. Det är liksom som en drog om man sett avsnitt, sen kan man inte sluta.

Annars? Jag har inga större planer för dagen. Jag får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. Låter ganska bra, det är ju trots allt söndag. Nu ska jag koka kaffe. Love

Kommentarer
Postat av: hanna

Gud vad snygg du är! Himlans bra blogg du har också för den delen :D

2010-06-20 @ 13:21:53
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fan va snygg du är hela tiden!

Oplanerade söndagar är bäst!

2010-06-20 @ 14:51:50
URL: http://ebbaoctavia.blogg.se/
Postat av: sonia

vad du är söt!

2010-06-20 @ 17:00:01
URL: http://soniasfoto.blogg.se/
Postat av: Josefine

men ååååååh hur snygg får man vara!?

2010-06-20 @ 21:46:45
Postat av: elin a-n

Hoppas verkligen att du vet att du är huuuur snygg som helst, och jag älskar verkligen din blogg! du ska ha ALL CRED I VÄRLDEN!

2010-06-23 @ 16:13:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0