2000000 miles


Längst upp i vårt avlånga land befinner du dig. Alldeles för långt ifrån mig. Om 6 dagar befinner jag mig i din famn och där ska jag stanna. I en hel vecka. Jag längtar och jag saknar dig älskling.

Äh, nu får det nästan vara nog med ekonomitermer för ikväll. Det går liksom inte att knöla in mer i skallen. Stopp. Finito. Jag har gjort så gott jag kan och det är det bästa jag kan bidra med. Vi säger så för idag. Imorgon ska jag plåta för fullo dagen lång med min mobilkamera, nu när jag äntligen tagit mig i kragen och ladda in på datorn. Godnatt på er snyggon! Sov sött.

Kommentarer
Postat av: d.

Kärlek är så fint.

2010-03-24 @ 02:57:45
URL: http://chickss.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0