I don't care if monday's blue



Michaela, Hanna och Amina. Snygga bruds!

Phuuuuuu! Hemma från en väldigt effektiv dag, eller något. Inatt sov jag hos Michaela vilket var kanoners, imorse klädde vi på oss i all hast och cyklade mot stan där vi hoppade på en buss som skulle ta oss till en gigantisk mässa för UF-företag. Väl framme fick vi info om olika företag mm. Sen käkade vi (bilderna ovan) på Max. Då var det ätbart, nu ser det bara disgusting ut, ärligt talat. Efter vår jätte långa lunch stack vi på ett studiebesök där vi blev informerade om företaget i sig plus fika, mums alltså. Drack 3 koppar kaffe. Sen räckte det med kaffe för mig under dagen. Nu är jag ganska så hemkommen från en classmate där jag och Michaela har spelat in en låt, till ett skolprojekt. Jisses. Det var min dag, i all korthet. Konstigt avslut ja, men äsch. Ni hajjar min dag? Nu ska jag dricka te, slå en pling till min älskling och hoppa duns i säng. Big love!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow, det var mycket saker på en dag! Ser ut som att ni hade det mysigt på Max, fast maten ser väl sådär ut ;)

2010-03-26 @ 10:50:48
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Konstigt att du inte är JÄTTEstor, den är ju otroligt bra!

2010-03-26 @ 16:10:29
URL: http://lofstrands.blogg.se/
Postat av: Anonym

ringen på tjejen i mitten, var kommer den ifrån? (:

2010-03-27 @ 16:25:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0