march 23


Finaste Mathilda och jag imorse.


Vi hade historia, så Mathilda högläste för mig. Fint.


Sen anlände den här tösen. Flickan med alla världens smeknamn, men vi kallar henne: Michaela. Fotot togs innan vi hade ekonomiprov...


Efter provet åt vi den här...sörjan. Sås blandat med lingon blandat med potatis blandat med biff blandat med en morot. Himla gott alltså, eller kanske inte.


Oförberett foto, hehe. Mathilda och Olle är djupt inne i den fantastiska skolmaten.

Sen slutade vi. Skönt. Jag dricker hemmagjord latte. Ska städa snart. Regnet smattrar på rutorna vilket betyder att snön håller på att smälta bort. Jag längtar tills om en vecka. Då befinner jag mig i backen med brädan under fossingarna med min älskling och där ska jag stanna i en vecka. Can't wait.

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hääärligt det låter och ser ut!

2010-03-23 @ 15:48:50
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Emma

vad god maten ser ut, not :p

2010-03-26 @ 08:18:47
URL: http://emmawallgren.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0