neon tiger



Snygga brudar på facehunter.

Jag sitter i skolan, har precis käkat pastawook, sådär gott. Idag är det fredag och det tackar vi gud för. Har varit en ganska hektiskt vecka faktiskt. Prov och inlämningar. Fya. Nästa vecka vankas ett feting stort ekonomiprov som jag måste plugga på hela helgen, dessutom i Göteborg. Sticker dit efter skolan. Kommer bli grymmers! Ja, bortsett från ekonomiplugget då.

Idag fyller min käre far år. Grattis världens bästa pappa! (ja, om du nu läser detta vilket jag är ganska så säker på att du inte gör...)

Hörs later alligator snyggon!

Kommentarer
Postat av: o

snyggt dä va

2010-03-20 @ 16:50:51
URL: http://olgalantz.blogg.se/
Postat av: Ania

love this jacket on the sec pic. the dog looks like pretty good :D

2010-03-21 @ 09:26:55
URL: http://plum-jam.blogspot.com
Postat av: nina

kan du inte försöka uppdatera lite oftare?:)

2010-03-21 @ 15:24:18
Postat av: Linn

Jag är inne oftare än du uppdaterar, gillar inte det så tappar man intresset. Uppdatera minst en gång om dagen för att hålla intresset vid liv!

2010-03-21 @ 16:33:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0