burning





Grekland i somras.

Våren är kommen. Det är jag bombsäker på. Idag har det varit varmt. Så varmt att jag kunnat gå runt i skinnjacka (utan halsduk) och inte frysa för fem öre. Det är minsann ett gott tecken vill jag lova. Har dessutom kunnat inviga mina solbrillor på riktigt. Och det är najs. Najsbajs. Det är rätt konstigt att solen och våren kan bidra med ett så himla gott humör. Det märks på omgivningen. Såg massa killar som gled runt på sina skateboardar innan. Jag ska lära mig skata. Jag ska. Fett skönt och glida runt på stans gator och torg på en skateboard. Det kommer bli mitt löfte i sommar: lära mig åka skateboard. Yeah! Hoppas jag håller vad jag lovar mig själv. Annars blir jag djupt besviken.

Nog talat om mitt väder-snack. Men jag kan inte låta bli.
Eftermiddagen har jag tillbringat på ett väldigt mysigt fik tillsammans med min classmate Mathilda och en annan söting, Emma. Vi fikade, blev proppmätta, pratade om djupa ting och njöt av att vi äntligen fått påsklov. En hel, bekymmersfri vecka från allt plugg och dylikt har jag framför mig. Min vecka kommer bli den bästa på länge. För vet ni vad? På söndag far jag upp mot något kallare trakter för att åka bräda tillsammans med min pojkvän och hans söta familj. En hel vecka. Kommer njuta varenda sekund. Och kameran, den kommer givetvis haka på. Kanske är jag så bussig att jag slänger upp en liten video så ni också får ta del av min underbara vecka. Vi får väl se.

Nu ska jag sätta stopp på mitt oändliga babblande. Kände bara att jag ville skriva av mig lite (somliga av er där ute uppskattar ju text och önskar mer av det). Kvällen kommer jag spendera med mina fina tjejer. Det blir ju inte så ofta man träffas alla nu när vi går på olika skolor, så det uppskattas. Enormt. Nä, nu pyser jag.
Frid ut.

Kommentarer
Postat av: angelica

åh det där ser ju mer än underbart ut.

Och vår är ju också helt underbart såklart :)

2010-03-26 @ 18:40:24
URL: http://indianchief.blogg.se/
Postat av: t

vart ska ni nånstans? :)

2010-03-27 @ 13:20:50
Postat av: Cornelia

supersuperhärliga bilder!

2010-03-28 @ 22:27:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0