t. morton


Den där Tallulah Morton. Ojojojoj. Hon är snygg alltså, galet snygg. Bilder från Rrackandruin, igen (förlåt). Lovar att bättra mig med egenfotade bilder. Men mitt min inspiration har varit lika med noll den senaste tiden. Jag längtar ruggigt mycket tills alla underbara vårtecken börjar smyga sig på. Då ni! Då kommer det flöda av vårbilder på bloggen. Nåväl. Kanske får kameran hänka till skolan imorgon/i veckan, för omväxling skull liksom.
Idag har jag inte bidragit med mycket till världen. Anledning? Jag vet inte. Illa alltså, men jag är inte riktigt 100 % ännu så det får väl vara en av anledningarna till min ineffektivitet. Salem al fakir har i vilket fall gått på repeat hela dagen lång, åh jag blir så glad av hans musik.

Gårdagen var trevlig som tusan. Jag, Mathilda och hennes loverboy stack till ett street-jam min pojk och hans kompisar anordnade. Grymt alltså! Nä, nu måste jag kila. Hörs later! xxxxx

Kommentarer
Postat av: Sara

ohyes. finns det någon snyggare lixom? knappt alltså...

2010-03-07 @ 21:03:10
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Emilia

apsnyggt!

salem är den bästa av dom bästa!

2010-03-08 @ 21:47:25
URL: http://eewmiliaa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0