update

Snyggon, tja! Jag sitter i soffan tillsammans med min pojk. Tänkte att jag skulle berätta lite kortfattat om mina dagar här uppe. Eller förresten. Det jag kan säga är att vi har det fantastiskt. Underbart. Bäst med andra ord. Vi åker dagarna i ända. Idag åkte vi off-pist. Jag fastnade, fick panik. Men efter lite om och men kom jag faktiskt ut i backen,som tur väl var. Frans har lärt mig åka park, det är grymt. Fett kul att raila. Hoppa. Ah, jag kan faktiskt inte begära mycket mer. Eller det förstås, lite sol på nästippen hade faktiskt inte skadat.

Som sagt. Vi ligger och degar i soffan. Jag har gjort smörgåsar till Frans. Vi har druckit massvis med varm choklad, toppad med grädde. Det hör ju liksom till. Nog talat. Får jag chans att skriva så snart som möjligt ska jag göra det. Nu måste jag kila. Puss!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter kanon! Hoppas att vi tar med oss solen upp imorgon! Ses snart hörnini! :D

2010-03-31 @ 21:04:42
URL: http://carolinaahlberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag tror att jag såg dej i björnriket på söndagen? Om du hade gula byxor och turkos jacka och en gul mössa? Är inte riktigt säker ;)

2010-04-06 @ 13:15:28
URL: http://mathildadore.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0