15:th of may

Usch. Jag skäms. Senaste uppdateringen var den 11e maj. Illa gorilla alltså!
Jag sitter här, en lördag och skriver en hemtenta. Ganska så o-roligt. Men ändå. Det är jätte varmt ute. 18 grader tror jag minsann termometern visade. Dock ingen sol.

Igår träffade jag mina fina vänner. Vi satt på en stor, grön gräsplätt och hade picknick. Hur mysigt som helst. Efter en stund var vi dock tvugna att trampa tillbaka hemåt p.g.a att regnet hängde i luften.

Nu ska jag återgå till min tenta. Var bara tvungen att göra en lägesrapport. Nu vet ni.
Big love till er alla.

Kommentarer
Postat av: Karolina

I finland har vi 27 grader i skuggan, inte illa!

2010-05-15 @ 21:11:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0