milkshake


via weliveyoung.

Hey. Jag sitter i skolan och ska snart ha spanska. Wiiii! Imorse när jag rullade upp mina rullgardiner möttes jag av strålande solsken. "NICE" tänkte jag. Sen öppnade jag min balkongdörr, bara för att känna om luften var lika varm som den såg ut OCH det var den (!!!!!). Dock hann och orkade jag inte byta om till shorts och det där som hör till, så jag har svettats som en gris i mina velourtights idag. Men jag har njutit. Grymt mycket. Var ute en sväng på stan med några classmates, vi köpte milkshake och glassade i solen. Glassigt värre alltså. Nu: Español.

Puss.

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

oh my goooood, din header är asgrym!

2010-05-20 @ 15:01:28
URL: http://rebeccafexby.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0