pursuit of happiness


Finaste, finaste Hanna.

Hörrni, vet ni? Jag och Emmy bestämde att vi hoppar Blog Awards i år. Så istället kommer tösen ovan upp och spenderar helgen här, hos mig! Det är ju bara FÖR bra för att vara sant. Längtar! Can't wait!
Annars? Jag är hemskt ledsen för att jag inte uppdaterat. Har redan en bunt med läxor och inlämningar. Gahh. Jag mår toppen och hoppas att ni också gör det. I luften är det utan tvekan höst nu. Kallt som attan när man cyklar till och från skolan. Usch. Längtar fortfarande efter lussekatter och glögg mys. Kommer bli guld när jag sätter gaddarna i min första lussekatt. He he. Nu ska jag tillaga något att mätta min mage med. Latero!
Puss

PS. Kid Cudi är min gud för tillfälligt.
Får. liksom. inte. nog.

Kommentarer
Postat av: olga

fina tjejen.

2010-09-21 @ 21:39:35
URL: http://likeafadingrainbow.blogg.se/
Postat av: hanna

åh, längtar så efter dig mitt hjärta!!!!!

2010-09-21 @ 22:30:15
URL: http://hannalina.blogg.se/
Postat av: nina

nämen inte skippa blog awards :o

2010-09-22 @ 22:15:42

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0