Rolling in the deep




Inte den blekaste vart prylarna kommer ifrån, dock jävligt nice.

Jag befinner mig för stunden i skolan. Rätt segt. Vi har rast. Men jag förgyller de sega stunderna med skön musik, för tillfället går Adeles "Rolling in the deep" på repeat, även Rebecca & Fionas "Bullets". LYSSNA LYSSNA LYSSNA om ni inte gjort det. Imorgon är det redan fredag, hur sjukt? Sjukt. Men ack så mycket plugg jag måste göra. Jag längtar som tusan tills i April då jag far iväg till värmen och allt därtill. Can't wait. Nåväl. Nu ska jag skriva Historia, Engelska, Idrott och allt som jag måste göra. Fast näe, jag måste ingenting har min lärare sagt - jag borde. Love / Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Sari

Älskar klänningen/linnet, urtjusigt motiv ju!

2011-02-03 @ 12:08:19
URL: http://reborn.webblogg.se/
Postat av: jennyfermaria

rymdklänningen lockar väldigt mycket! fint kollage :)

2011-02-04 @ 10:28:31
URL: http://jennyfermaria.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0