Pixelated



SKRILLEX

Jag kommer aldrig glömma Skrillex spelning på Emmaboda. Hela festivalen var där och jag fick sån jävla klaustrofobi. Folk tryckte, ramlade, skrek, svimmade, you name it. Jag ville inte ge upp för jag hade längtat så otroligt länge efter att få se honom live. Till slut lyckades Lisa, jag och Michaela hitta en schysst plats vid sidan av scenen där vi kunde dansa. Och tro mig - det gjorde vi. Fan vilken känsla. Obeskrivlig. Vill repeata den stunden om och om igen.

Min 18 årsdag var helt fantastisk. Blev så otroligt bortskämd av alla fina människor i min närhet. Armands spelning på Luxe var grym. Tänk, nu är jag myndig - och vuxen. Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken underbar upplevelse det måste ha varit med Skrillex live!

2011-11-16 @ 15:26:27
URL: http://spacecaptain.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0