The drummer - Niki & The Dove






Här vill jag befinna mig nu.

Hej fina ni. Det är redan torsdag och jag undrar vart fan veckan tog vägen. Imorgon har jag redan varit 18 i en hel vecka. Det slog mig innan när jag öppnade ett kuvert från Rekryteringsmyndigheten att "jäklar, nu är jag myndig". Det tar väl sin lilla tid att smälta.
Igår spenderade jag kvällen med mina fina, älskade vänner på Luxe. Vi drack Whiskey sour och pratade om djupa saker samtidigt som vi vek oss av skratt. Fin skit.
Idag ska jag plugga och träna har jag tänkt. Det gamla vanliga. Förövrigt: jäklar vilket rått väder det är ute. Det är nu man saknar sommaren och allt därtill. Men äh, det är mysigt. Jag har längtat efter detta lite.
NU: smaska i mig en köttbullemacka. Gott! Puss.

Lyssna på låten i rubriken. Så himla bra.

Kommentarer
Postat av: fidelie

jasså du gillar att tälta under ett tygstycke du, haha ;)

2011-11-18 @ 14:05:07
URL: http://fidelies.deovte.se
Postat av: fidelie

ojojoj haha trodde jag var inne på min kompis blogg hehe, vi har just gjort den en gång nämligen haha, förlåt! :) sjukt fin blogg har du iaf haha! :)

2011-11-18 @ 14:10:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0