once in a lifetime




Ytterligare en dag i backen är avklarad! Jag är bokstavligt talat död. Trött som en torsk, sillbit, gnu. Trött som fan med andra ord. Imorse när jag klev ur sängen kändes det som att jag var stelopererad i varenda kroppsdel. Helt seriöst. Jag förstår inte hur vissa kan påstå att träningsvärk är skönt? Man lider enbart av fysisk smärta och skönt är väl ändå att ta i ända ifrån tåspetsarna.
Nåväl. Nog tjatat om mitt träningsvärkslidande. Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät. Ska snart göra mat, om jag orkar. Later!

Bilder från cobran.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fasen vad jag är avundsjuk... Jag vill också åka skidor!

2010-02-25 @ 18:54:01
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

första bilden:)! inspiration. måste spara, men kan inte kopiera. kan du ge en länk på den bilden please?

2010-02-25 @ 23:29:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0