svaren n°2

HÄR KOMMER DEN SISTA DELEN AV FRÅGESTUNDEN! TACK FÖR ER SOM TOG ER TID ATT STÄLLA DEM! XOXO


Vad använder du dig av för sminkprodukter när du sminkar dig? Både till vardags och till fest.

Till vardags använder jag mig av Dream matte mousse, solpuder, mascara och rouge. Och till fest detsamma fast med lite sotade ögon och läppstift ibland.

har du pojkvän, och isf vad heter han?

Ja det har jag. Han heter Karl-Johan.

vart kommer din klänning ifrån? (den på bilden)


Den kommer ifrån Zara.

Har du photshop? Eller använder du något annat redigeringsprogram till dina bilder som du är nöjd med? 
Tack för en awesome blogg!


Jag använder mig ibland av photoshop ja! Photoshop Lightroom 1.4. Det är fantastiskt! Tack så hemskt mycket fina du!

Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Jag tycker Psykologi och Etik och livsfrågor är väldigt intressant. Även Svenska och Geografi!

Vilken är den bästa bok du har läst?


Snabba cash!

Hur träffar man en fin kille?


Det går aldrig att veta i förväg. Han dyker upp när man minst anar det.

Hur vill du vara när du är gammal?


Pigg, gladd och spontan!

Är du allergisk mot något? vad?


Ja... Jag är laktosintolerant, så mot mjölk.

vad är din favoritsak att handla?


Kläder och nagellack. Thé är underbart att handla också. Och skor.

vad vill du att dina barn ska heta?


Chloé kan jag säga med all säkerhet att jag vill döpa min dotter. William och Love är fina pojknamn.

vilken superhjältekraft skulle du vilja ha?


Att kunna läsa tankar. Fast med längden hade det nog varit rätt förnedrande på sätt och vis. Att för höra precis allt vad folk tycker och tänker om en. Men som sagt, väldigt intressant.

vad tänker du på när du inte kan sova?


Jag tänker på saker och ting som får mig att le. Eller räknar från 1000 och nedåt!

kan du inte berätta lite om din bräda? var du har köpt den, hur lång den är, vilket märke det är? åker du mycket?


Jag har haft min bräda i snart ett år. Märket på min bräda är Ride och snowboarden heter Kink (bild). Den är 149 cm om jag inte minns helt fel. Jag köpte den på Junkyard.se.
Till min snowboard har jag ett par vita bindningar, kunde dock inte hitta dem på bild. Bootsen är av märket Nitro och fungerar alldeles utmärkt. Jag har även ett snowboardställ och en hjälm. Kan visa bild latero!


Kommentarer
Postat av: josephine

jobbigt att va allergisk mot mjölk. det som är det godaste som finns att dricka, näst efter iskallt vatten förstås.

2011-01-12 @ 18:26:44
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag provade det där med att räkna från 1000 och neråt, häromdagen när jag inte kunde sova . Men det fungerade inte så bra, tyvärr. Jag blev mer vaken av ansträngningen av att tänka vad som kom innan 678 än sömnig, haha!

2011-01-12 @ 19:48:37
URL: http://photostream.blogg.se/
Postat av: Mina

Kan du legge ut bilde av Karl-Johan (eller du og han)? Fortelle litt hvor gammel han er, hvordan dere møttes? Hvor lenge dere har vært sammen osv.? :)

2011-01-12 @ 19:53:52
Postat av: Ljuset i ditt liv!

Du är så himla duktig på att uppdatera din blogg, hjälp! Varje gång jag klickar mig in finns här så mycket att läsa, du är så duktig! :)



(P.S. Idag var jag ute och sprang för första gången sedan amöborna styrde jorden. Vi syns på onsdag!)

2011-01-15 @ 16:50:01
URL: http://siriakvelina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0