moonlight


Från Thecobrasnake.
Tjenixen. Igår var jag och min kära vän Lisa på New Moon, uppföljaren av succéfilmen Twilight, men det har ni väl inte missat? Åh jisses amalia vad bra den var. Det är nästan på gränsen att New Moon är bättre än Twilight, faktiskt. Jag är inte duktig på att gråta till filmer, men precis i början av filmen satte tårkanalerna igång och fortsatte ända till slutet. Så mitt råd till er lyder: Gå, fort som tusan och se den. Ni kommer inte ångra er en sekund dudes! Peace out.

Kommentarer
Postat av: ellen

åh,jag vill se den!! här har jag och mina vänner gått och väntat på att äntligen få se den....och vad fick vi reda på förut?

jo..att den kommer hit först den 11 DECEMBER.

orkar inte vänta mer :(

2009-11-22 @ 20:30:05
URL: http://boomboombang.blogg.se/
Postat av: Emma

den var verkligen hur bra som helst !

2009-11-23 @ 16:22:38
URL: http://emmawallgren.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0