M a bo da


Efter ett x antal timmar i ösregn lyckades vi få upp tältet, med hjälp av några snälla gossar.


Efter en galen kväll vaknade vi upp på torsdagen, taggade till tusen inför Hoffmaestro, Andreas Grega, Billie the vision m.fl. Flora var fin, som vanligt.


Fin tjej. Det skriker lycka om bilden!


Jag var glad glad glad!


Emmy och jag gluffsade i oss en nachos tallrik. Då var det guld, nu ser det bara... disgusting ut.


Taggad inför Grega.


Vi gick förbi denna skylten och reagerade. Haha, klämgrillsmacka är inte det hur sött som helst?


Inget annat än Emmaboda!


Här bodde vi ungefär.


Glad tjej!


Glad tjej #2!


Under Digitalism, som förövrigt var hur bra som helst, träffade vi Matilda och massa skönt folk!


Johnossi var grymt!

Fler bilder kommer. Nu ska jag sussa. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tessa

u are aweseome! så snygga bilder o tjejer!

2010-08-11 @ 01:02:01
URL: http://tessatarr.blogg.se/
Postat av: Erica nadinne c.s

otroligt härliga, lyckliga, fina och söta bilder man blir superduper glad ju! Ni alla är så sjukt fina så man dör. love.

2010-08-11 @ 02:02:28
URL: http://encs.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Galet härliga bilder. Ni är bara så snygga!!!

2010-08-11 @ 11:07:11
URL: http://talkinghead.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gud vilka snygga bilder! Kolla gärna in min blogg och skriv vad du tycker om den! Kram.

2010-08-19 @ 09:31:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0