christmas eve


Hej godingar. Det var minsann ett tag sedan jag skrev här, av olika skäl. Min motivation har varit nere på botten och jag har inte velat krysta fram något onödigt inlägg, bara för att.

Igår var det julafton. En fin sådan. Det började med att min pappa kom in i rummet och väckte mig, "God jul hjärtat" sa han. Jag steg upp och åt min traditionella julaftons frukost bestående av vörtbröd och skinka plus senap och varm choklad med grädde, som det alltid varit. Därefter hoppade jag i klänningen ovan. Svart med vita hjärtan, söt som snus. Nåväl. Sedan anlände mamma och min bror. Vi julfikade och öppnade julklappar. Sen for vi åt olika håll. När jag anlände till mormor fick jag dekorera krubban, alltid lika roligt haha! Sen plingade det på dörren och släkten började så smått smyga sig på. När alla var samlade åt vi julbord. Jag blev bokstavligt talat proppmätt. Därefter var det Kalle Anka och allt som hör till, julklappsöppning, julgröt, rim, gitarrklinkande. Ja, min julafton i korthet. Den var fantastisk. Bilder kommer så småningom.

Hörrni, vad tycker ni om den nya designen?
Love

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

Du är så himla fin Kajsa! Verkligen. Och designen är superfin. Gillar när det är enkelt.

2010-12-25 @ 16:15:47
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: Anonym

himla fin klänning! vart kommer den ifrån?

2010-12-25 @ 18:08:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0