yesterday night


Världens finaste Niki, Louise (B-day kid!!!!) och Klara.


COLDPLAYFREAKET Niki.


Skål!



Mmmmmmmums på kladdkaka.


Jag och Klara.


Bla bla bla bla.


....Sen drunknade vi i detta. Y-u-m-m-i-e!

Kvällen igår såg alltså ut som på bilderna, ungefär. Jag hade det mega trevligt, som vanligt i sällskap med dessa tjejer. All kärlek till er!

Förresten, om ni vill veta har jag kommit in i något slags Lars Winnerbäck-träsk. Alla hans låtar går på repeat om och om och om och om igen. Men vet ni vad? Jag tröttnar aldrig.

Kommentarer
Postat av: louise

kärlek till dig kajsa! :)

det är sjukt störande att man inte kan kopiera dina bilder.. haha :P du får skicka dom istället :)

2010-02-06 @ 19:22:20
Postat av: linnea

winnerbäck är ett geni!

2010-02-06 @ 19:32:10
URL: http://toothpastexs.blogspot.com
Postat av: hanna

Åh lars winnerbäck är kärlek.

2010-02-06 @ 20:01:32
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: Niki (så klart)

ÅH JAG ÄLSAKR ER!! Jag bubblar av lycka bara jag tänker på att jag har världens bästa kompisar. vad vore jag utan er? Ingenting!!

2010-02-07 @ 10:50:46
Postat av: Niki

P.s vilken fin Coldplay väska. Hon verkar vara en smart tjej hon som äger den.. ;)

2010-02-07 @ 10:51:47
Postat av: emelina

härliga bilder :)

winnerbäck är förhimla bäst!

2010-02-07 @ 11:04:06
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0