chraa indian


Älsklingen sov hos mig inatt. I morse gjorde vi en mega frulle, satte oss på min lilla balkong i solskenet. En väldigt bra start på dagen.


Kaffedrickande. Fint.


Gillar koppen, retro tror jag det kallas.


Det blåste små vita blad från detta trädet.


Jag satt i bikini. Hur sköööööönt?


Världens finaste.


Haha, hade datorn i knät, vilket resulterade detta.

En väldigt mysig dag på starten efter gårdagen. Och VART skall jag börja? Oj, svårt alltså, svårt.
Vi kom till eventet i regnjackor och ösregn. Underbart. Fibes oh Fibes spelade och det var rätt segt. Ja, alltså inte musiken, utan regnet. Sen började Krunegård. Det var grymt. Därefter spelade Timo. Och sist, men inte minst Hoffmaestro. Och vad ska jag säga? Det var så jävla grymt. Sån galen stämning. Mitt i allt vimmel stötte jag även på söta Lovisa. Himla fin tjej!
Allt hopp och skrik efter Hoff resulterade bruna, skitiga converse - som från början var någorlunda vita. Så det ska va. + en genomsvett Kajsa. Min kväll kan alltså sammanfattas: HELGRYM och ett x antal +++++++.

Nu ska jag ta mig ut i solen för att sedan trampa bort mot mina fina vänner framåt kvällskvisten. Det vankas grillkväll. Mysigt. Latero!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0