grattis älskling






Idag är det min älskade Mathildas födelsedag. 17 år år. Grattis!
Jag skulle kunna skriva en bok om dig och berätta hur fantastisk du är som person och hur innerligt tacksam jag är för att du finns vid min sida, dagligen - men jag väljer att sammanfatta mig kort. Jag skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan dig Mathilda. Det hade varit så fruktansvärt tomt och innehållslöst. Du är den tjejen som sätter färg på min vardag. Det är dig jag ringer om jag känner mig deppig eller nere. Bara jag hör din röst och ditt "Hajh" i andra sidan luren, skiner jag upp.
Åh. Jag hoppas du får den bästa födelsedagen, för det är du värd. Du är värd så mycket, så mycket. Jag älskar dig Mathilda, och det vet du.

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh så SWEET!!

2010-10-24 @ 18:14:41
URL: http://linda5.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, underbara du! Jag blir helt tårögd! Du är så fin! Måste dock säga att den andra och tredje bilden är helt fantastiska. Men jag älskar dig ändå! LOOOOVE YOU VERY VERY VERY MUUUUCH! <3 <3 <3 <3 <3

2010-10-24 @ 18:55:11
Postat av: Ebba

åh va fint :D

förresten, värsta kissie-minen du gör på andra bilden :D hihi.

2010-10-24 @ 21:07:15
URL: http://ebbaoctavia.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0