Q/A n°1

hur skulle du bära upp; ett par svarta kilklackar? en vit skjorta?
Till ett par höga haremsbyxor med snygga detaljer, någon enkel tröja och den omtalade bomberjackan. Ka-ching!
En vit skjorta skulle jag stoppat in lite slarvigt i ett par slitna jeans tillsammans med ett par kornblå, låga converse.

kan du inte visa fler videobloggar? =)
Haha, jag har aldrig videobloggat och jag är utterst tveksam till att göra det. Men vem vet? Jag kanske ändrar mig..

vilken låt är det just nu som du kan lyssna om och om igen utan att tröttna på?
Antingen "On the low - The girls can hear us", "Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray" eller "Kärlek vid sista ögonkastet - Maskinen".

favoritplagget just nu?
Hmm, den var lite klurig...

favoritgodiset?
Lysmelk eller Bubblizar, hahaha! Sjukt gott.

hur gör du din header så fin?
Åh tack snälla! Jag knåpar, fixar och trixar tills jag är någorlunda nöjd!

födelsedag eller julafton?
Julafton tror jag överväger (med väldigt små marginaler). Just för att det är så himla, himla mysigt!

Vad är Pangea?
Jag vill verkligen veta Kajsa!
Det är inte den första dinosaurie-arten iallafall ;) hahaha!

Vilket är ditt favorittvprogram och film?

Halv åtta hos mig är guld! Länge leve Helge! Favoritfilm är nog "My sisters keeper" eller "A walk to remember". Alltid lika svårt att välja ut en favorit. Men de två filmerna berör verkligen. Väldigt bra!

Läser du mycket böcker? Vilka typer av böcker i sådana fall, och vilken är din favorit bok?

Njae... Hittar jag någon bra bok som jag tycker om kan jag läsa ut den på bara några dagar. Men jag får liksom inte tummen ur och letar upp någon bok. Jag gillar alla sortes böcker, men tycker att det är intressant med självbiografiska böcker. Min favoritbok är utan tvekan "Snabba Cash" med Jens Lapidus.

Hur lång är du? och går du ofta i klackar?
Cirka 1.71 meter över havet. Ja, ibland. När jag är på "klack-humör". Oftast vid partytillfällen.

hejhej! bara undra om du skulle pierca dej, var skulle det bli någonstans då? :D tack för den bästa
bloggen, kram.
Hallu! Åh tack snälla, söta du! Om jag skulle pierca mig skulle det nog varit i tungan. Kanske, kanske i naveln.

HUR KAN DU VARA SÅ JÄVLA SNYGG?!
Men åååhhhh! Hur kan du vara så snäll?!

hur har du tid, lust & inspiration till att blogga så mycket? & tack för att du får mig så himla glad bara genom att se på ditt varma leende, läsa dina texter & se på dina bilder. TACK!
Det går upp och ner med inspirationen och tiden. Men lust har jag oftast och ni underbara läsare spelar en stor roll. Tack fina ni! Och tack snälla du som är så himla gullig! Puss.

hur är det med kärleken ?
Jag är inte kär för tillfället.

Kajsen!!!!
Vad ska man göra med håret när det ser dötrist ut????????????????????????????????????????

Make some change! Färga det eller klippt det?! Då blir det genast mycket roligare! Tro mig.

Vad har du på dig i höst?
Mycket stickat!

I just wanted to ask, what kind off photoshop do you use?
Love you're blog!

In the few times I use photoshop, I use Photoshop Lightroom 1.4.
Thank you very much!

Har du flickr eller liknande?
Nej, det har jag tyvärr inte.

hvilken farge har du på tannbørsten?
Den är rosa! Hihi.

din første mobil?
En uppfällbar Sony Ericsson, med Vodafone som opperatör. Haha, det var tider det.

har du god selvtillit?
Ja, den är väl helt okej.

er du utadvent eller mer blyg (sjenert)?
Jag är absolut inte blyg med människor jag känner, långt ifrån. Men jag har en tendens att bli lite åt det blyga hållet när jag träffat nya människor.

hva vil du bli når du blir "stor"?
Det återstår att se. Hade vart himla spännande att jobba som psykolog eller journalist. Det hade även vart guld värt att jobba med något inom modebranschen.

har du et godt forhold med familien din/slekten din?
Ja det har jag verkligen!

hva er du mest redd for?
Att förlora någon som står mig nära. Det är det värsta tänkbara.

fortell 3 random ting om deg selv
Jag älskar, och då menar jag verkligen älskar att överdosera smör på mackor. Och det skall inte vara vilket smör som helst, utan Bregott.
Jag är uppväxt i den bästa staden - Göteborg.
Jag avskyr ost, särskilt getost. Lukten gör mig spyfärdig.

Du är min favoritbloggerska! Du är superdupergo.
Du skriver bra, använder mycket bilder och skriver på ett unikt sett.

Men jisses! Hur fin får man lov och vara?

Kan du inte slänga upp lite bilder på vad du använder för kläder? (vet att alla storbloggare och amatörer gör det, men du har en cool stil)
Haha, skön! Jo men visst. Jag är väl medveten om att det har varit väldigt snålt på den fronten på sistonde. Men jag ska bättra mig!

Mer musik. Diggar den.

Tack! Ska bli.

Vad brukar du göra under dystra höstdagar?
Tända ljus, koka mig en kopp te och slänga på någon bra rulle.

Kärlek. Vad är det för dig? Berätta om någon gammal kärlek.
Kärlek för mig är en av de mest fantastiska känslorna. Att vara nykär är nästintill obeskrivligt. Någon gammal kärlek vet jag inte riktigt om jag kan berätta om, eftersom jag bara upplevt en riktigt, första kärlek. Den var fantastisk.

vad fick du för förklaring när din pojkvän gjorde slut?
Att han inte hade några känslor kvar för mig.

Har ni egna rum på skolan? Lät intressant, kan du förklara?
Ja det har vi! Vi har arbetsrum i skolan som man delar med sisådär 5-6 personer. I rummen får man varsin dator. Inte får, utan får ha under skoltiden. Och eftersom jag går på en friskola har dom detta som arbetssätt. Personligen tycker jag det är toppen att använda detta system eftersom man lär sig otroligt mycket på att arbeta självständigt, främst inför kommande studier osv.

Hur fixar du ditt hår till vardags? Produkter/plattång etc? riktigt snyggt!
Tack hörruduru! Jag plattar det oftast.

Vilken är den bästa känslan och varför?
Lycka, helt klart. Den är bara så jävla underbar.

Vad är det konstigaste du gjort/sagt?
Jisses, det finns en hel del... Haha!

Har du någon dold talang?
Jag kan skela med ett öga, det ni!

Vad är det bästa med att blogga?
Att man får så fin respons!

Hur känns det med ditt ex nu? kommer man över den huggande känslan efter slutet av en relation, eller försvinner den aldrig riktigt? Puss, älskar din blogg!

Det känns förvånansvärt bra! Jag har kommit över den huggande känslan. Men jag tror det är väldigt individuellt... Puss på dig också, du snälla själ!

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? och du bara fick ta med dig 3 saker
En kamera, dassboken och en solbrillor. Haha, nej jag vet inte!

Är du populär bland killar oså?
Jadu, svårt och säga för mig.


Resten av svaren kommer latero!

Kommentarer
Postat av: minna

Vad är lycka?

2010-10-04 @ 16:17:30
Postat av: minna

Vad är lycka?

2010-10-04 @ 16:18:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0