svar

vart har du köpt ditt fina korthalsband? mycket, mycket fint! Syftar du egentligen på mitt korshalsband? Det kommer från Lindex! hur mkt snö har ni? Nu har det mesta regnat bort, tyvärr. hur gör du såna där stjärnor över bilderna? Haha, dessa oändliga frågor om stjärnorna... Jag lägger över en bild i form av stjärnor på en annan bild i photoshop - en textur med andra ord. prenumenerar du på någon tidning? Nix! gillar du bacon? I spaghetti carbonara är det smarrigt värre! om du fick välja mellan att vara en elefant och en mammut, vad skulle du välja och varför? Haha! Siri, jag älskar dina frågor. Jag hade valt att vara en elefant då, dom har ju iallafall en funktion - det sprutar vatten ur deras snabel! Haha. vilket är ditt favvisklädesplagg? Oj, antingen min nya kofta från Monki, mina paljettights eller min frans-kofta. De funkar i alla lägen liksom! saknar du din rutiga skjorta som jag har lånat alldeles för länge nu? Haha, faktiskt inte babe! saknar du mig? Åh, jag saknar dig gummsi. hur ser din nyårsafton ut? Den ser ut att bli AWESOME! hur ser din nyårsoutfit ut? Jag har lite att välja mellan, så det återstår att se. En klänning blir det i vilket fall! om du fick välja ett plagg i hela världen, som du ville ha. vilket skulle det vara? länka också, så vi kan få se en bild. Jag hade inte tackat nej till denna fantastiska klänning från Acne, så enkel, men ändå sa galet snygg. varför är du ihop med frans och inte mig? Haha, sötis! kan du spela något instrument? Gitarr och lite ackord på piano. vilket är det senaste landet du besökte då (förutom svea rike dåååva) Grekland och finfina Kreta! vilka bloggar läser du? Jag kollar alltid in Floras, Emmys, HannaoJohn plus Klingan. om du fick införa en lag eller ändra en regel eller nåt i sverige, vad skulle du välja då? Hmmmmm, svårt det dära! Möjligtvis hårdare fängelsestraff. vilka hårvårdsprodukter använder du? Hårinpackning någon gång ibland plus värmeskydd vid användning av plattång/locktång. vilken är din favoritfrilla? Plattat, mittbena och skruvar i luggen tror jag, äh jag vet inte! är du brunhårig av naturen? Nä, sandréfärgad. hur känner du inför skolstarten? Både på gott och ont. Jag får ju träffa Frans samma vecka, och det ser jag fram emot mer än något annat! om du fick välja mellan att gå runt med dunjacka och termobrallor och sånt i 40 graders värme, eller typ sommarkläder i -10, vad skulle du välja då? Att gå runt i termobrallor i 40 graders värme, då kan man iallfall doppa överkroppen i vattnet, eller något. tycker du om vin? Rödvin - BLÄ! Vitt vin - Godare. har du någon gång utfört dina rektala behov offentligt? HAHA! Nej, inte vad jag vet. har du någon gång kissat i en pool? När jag var liten, JA. hur gammal var du när du lärde dig simma? 6-7 år kanske. vad hade du på dig på ditt klasskort i fyran? En vit blus och jeans tror jag, haha! får du hem h&m-katalogen? Japp! har du kollat in den nya som kom idag? Nix. vad är det ballaste du någonsin har gjort? Oj, klurig fråga. Det kan ha varit när jag var i Vietnam. Hela resan var på något sett mäktig. vad ska dina framtida barn heta? Tjejer: Lise och Columbine, dock har inte tänkt särskilt mycket på några killnamn. har du någon gång smakat på falafel? Ja, AS GOTT! saknar du frasseboy nu när han är i amerikatt? OM JAG GÖR! Jag är halv utan honom. what are your favorite iPhone-apps. if you donøt have an iPhone, maybe you'r friends does? I think it's really fun to write text messages on iPhones, yey! Tycker du att det var "ett stort steg" att börja på gymnasiet? Alltså fick du mycket nya kompisar osv eller var det som högstadiet fast en annan skola bara? Det var/är faktiskt väldigt olikt högstadiet. På min skola är det väldigt mycket eget ansvar, vilket är väldigt bra inför framtida studier, universitet osv. Plus att jag har träffat massa nytt, trevligt folk. Så ja, det var ett ganska stort steg. Favoritfilm? Höhö, New Moon, Titanic eller Dum Dummare. Ska du på någon festival i sommar, isv vilken? Jag har inte bestämt något ännu, alternativt Emmaboda. Hade inte bangat att dra till P&L heller. Favoritt mat, drikke og godis? Mat: Lax, Lasagne, Thai, Grytor. Dricka: Apelsinjuice är ju förjävla gott! Godis: Choklad, yummie! Favoritt butikk? H&M, Monki, Weekday. Er Frans din første "ordentlige" kjæreste? Ja, det skulle jag tro. Hva går du på videregående (high school) Jag går samhäll-ekonomi. Favoritt ben&jerry's? Mina favvisar är Chocolate fudge brownie, Cookie dough, Half baked och Chunky monkey. Har du jobb? Nepp. Interesser? Träna gymnastik, umgås med vänner, pojkvännen, fika, klinka på guran, shoppa. Beskriv deg selv med tre ord! Glad, positiv och omtänksam. vad har du för telefon? En Sony Ericsson W902! vad äter du absolut inte? Lever och surströmming, UÄRK!!!!!! om man till exempel fotar en julgranskula, hur gör man du så att resten av granen i bakgrunden blir suddig? Då har man möjligtvis ett objektiv med kort skärpedjup, exempelvis Nikkor 50mm f/1.4 eller något liknande. Sen undrar jag bara: hur träffades du och din pojkvän? Allra första gången vi träffades var för sisådär 1 år sedan på Öppet hus på min nuvarande skola, därefter har vi bara träffats mer och mer. Har du någon gång funderat på att skänka bort din söthet? Jag tar gärna emot den! Åh, hur söt får man vara? Tack! Vilket år har varit bäst än så länge i ditt liv? Detta året skulle jag tro, då jag och min pojkvän blev tillsammans plus en massa andra trevliga händelser! ditt favoritmotiv att fota? Människor! din favorit bild från detta året? Hmm... denna frågan får jag ta en närmare titt på! du är grymt snygg! Aw, tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Åh, det är bara sååå svårt att läsa såna svar! Även om det ser snyggt ut, har man synfel som jag så är det skiitsvårt verkligen.. snälla skriv på ett bättre sätt nästa gång :)

2009-12-29 @ 20:58:02
Postat av: Anonym

usch det var jobbigt att läsa!

2009-12-30 @ 09:41:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0