svar #2

om du fick träffa en person, död eller levande, vem skulle det vara då? Jag hade velat träffa Audrey Hepburn.
Vilket är ditt dröm plagg ? Jag funderar, grymt. Jag hade verkligen inte tackat nej till dessa skorna, ruggigt snygga. Eller en riktigt maffig och asdyr väska från Marc by Marc Jacobs, Mulberry, Miu Miu, Chloé eller Alexander Wang, kolla in denna exempelvis. D-ö-s-n-y-g-g.
hur får du så fin hy? Tack! Periodvis är min hy ganska bra, ibland inte. Men jag brukar använda olika produkter, rengöring för bl.a make-up, ansiktsvatten och en fuktgivande kräm.
kan du lägga in mer bilder på dej och din pojk? Ni är så söta! Tssss, tack så galet mycket! Jodå, det kan jag väl försöka.
Vad har skapat din stil? Hmm, vad och vad. Det är väl jag själv som har skapat min egen stil genom inspiration lite här och var.
Har du bra självförtroende? Helt ok.
Vem är din allra bästa kompis? Jag har många allra bästa kompisar, som jag älskar av hela mitt hjärta. Och ni vet vilka ni är!
what is your fave. colour ? I like almost all colors. Some days I prefer to go dressed in dark colors, other days more powerful, screaming colors.
how much languages do you speak? I speak fluent Swedish and English and Spanish pretty well, hehe.
vad har du för tillbehör till din nikon d90 ? Ett teleobjektiv, grundobjektivet och en blixt.
Det här låter säkert lite konstigt men jan du fråga Emmy vad det är för läppstift hon använder? Har sett bilder på henne med ett rött som är mer åt rosa hållet och ett som är ljusrött (trorjag?) . SKULLE BLI SÅ GLADGLADGLAD OM DU KUNDE SVARA! Haha, visst visst. Men varför går du inte bara in på hennes blogg och frågar i kommentarsfältet? Om jag minns rätt har hon fått det av hennes mormor, men fråga fråga!


1. Alexander Wang 2. Marc by Marc Jacobs 3. Chloé 4. Mulberry 5. Tory Burch 6. Chloé

Väskorna hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: anna

jag fattar inte riktgit dit emmy och jakobs förhållande

du är tsm med jakob

emmy är riktigt nära vän eller ?

hnger inte riktigt med

2009-12-06 @ 19:28:36
Postat av: fiveminutes

-

-

Anna: Nej det stämmer inte! :) Emmy och Jag är bara vän med Jakob!

-

-

2009-12-07 @ 08:10:48
URL: http://metrobloggen.se/fiveminutes

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0