Jag älskar din stil


Hey moi.


Snygga brudar inne på donken.


Sanna inne på donken, min classmate för er som undrar.

Vår första lektion var inställd. Jag ringde Mathilda: vi har inställd hörru... suck. Jag som hade kunnat ligga kvar och snooza i en timme till, men vi sticker till donken och äter frulle (vår skola ligger i princip jämte) sa Mathilda och det gjorde vi. Kaffe och en grymt smarrig frukostfralla med cream cheese och skinka fick det bli. Där satt vi och pratade om helgens bravader tills vi var tvungna att knalla bort till vår ekonomilektion. Trevlig morgon. Sen flöt dagen på, sakta men säkert. Nu ska jag koka te. Ovanligt? Nix.

Big love.

Kommentarer
Postat av: anna

skulle inte du kunna lägga upp ett videoinlägg eller något liknande? :)

2010-04-26 @ 22:01:02
Postat av: Elle

snööögg

2010-04-26 @ 22:03:01
URL: http://dearelle.devote.se
Postat av: Hanna

Jag älskar din stil!

2010-04-26 @ 22:07:36
URL: http://puttetjej.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0