just nu: kåv



Dagen har varit lång. Lika lång som till mars, ungefär. Nädå. Men vid halv fyra var dagen slut. Stack en runda på stan med Michaela. Jag fick med mig ett par jeansshorts hem. Alltid lika bra liksom. Ultimata plagget i sommar. Kostade bara 179 pix. Inte så illa pinkat va? Nu har jag för ett bra tag sen kommit hem. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, bokstavligt talat. Men jag orkar inte släpa mig dit och göra något åt saken, vilket jag borde. Får väl göra det senare.
Nu ska jag steka korv (läs: kåv (småländska)) och fortsätta lyssna på världens mysigaste musik: The Perishers. Lyssna lyssna för extrem mysfaktor.
Big love.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh, har letat efter jeansshorts! vart har du hittat dem? :) kram

2010-04-07 @ 20:56:00
Postat av: o

asfint.

du har nog ärligt en av de finaste bloggarna jag vet!

2010-04-08 @ 15:57:42
URL: http://olgalantz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0