Starry eyed


Galet snyggt. Är i behov av ett par skinnshorts, fort som fasen. Ruggigt snyggt alltså. Bild från Facehunter.


Idag vaknade jag utvilad. Efter 10 timmars skönhetssömn steg jag upp piggare än någonsin. Hade jätte mycket tid på mig. Hann till och med vara så bussig att diska. Det ni! Inte illa. Sen for jag iväg på min cykel i världens motvind, till skolan. Dagen gick fort. När vi hade slutat åkte Mathilda, jag, Michaela och lämnade av Frans vid stationen eftersom han skulle med en buss. Vi pussades hejdå. Och ja. Det var väl det. Mina dagar i ett nötskal, nästan. Nu ska jag koka mig en kopp te, fortsätta lyssna på musik och njuta av att det äntligen är fredag. En liten fågel viskade i mitt öra att det vankas klassfest imorgon. Fett nice!

Big love.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0