Q/A part 2

Hur får du så fina färger på bilderna under?
Åh tack för att du tycker det... Jag redigerar dom, hehe. Minns dock inte hur...


Var rekomenderar du för objektiv till en som har en nikon d40?
Nästa gång ska jag själv införskaffa mig ett Nikkor 50mm 1.8 och det har jag hört skall vara fantastiskt! Så det kan jag starkt rekomendera.


Hur kan du va så snyyyyyyyygg?

Åh tack tack tack!!!! Blir jätte varm inombords!


bestämmer du kläder på kvällen innan eller hur gör du, jag får alltid panik på morgonen och kommer försent!
Oftast, JA. För att spara tid på morgonen... Dock funkar det inte alla gånger med tanke på att jag ofta tar på mig lite hur jag känner för dagen.


Kommer du ihåg mig? Tilda Bengtsson, gammal gammal kompis?
Haha, men KLART som tusan att jag gör det Tilda. Dig glömmer jag aldrig!


How are you now?
Oh, I'm fine thanks! And you?


Favorit modell och färg på converse?

Hmmm.... Gillar basic färgerna dvs. vita och svarta, låga som höga. Kan inte riktigt bestämma mig. Tycker även att röda är snygg-snygga!


Vad är snyggast enligt dej mittbena eller snebena?
Oh. Det är snyggt både och. Tyvärr tycker jag att mittbena har börjat bli pytte pyttelite uttjatat, men fortfarande snyggt! Sidbena är också morr. Äh, svår fråga helt enkelt. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag tycker.


Favorit butiker?
H&M, Monki, Weekday. Älskar Zara också.


Klär du upp dig i skolan?
Nä, det vill jag inte påstå.


Vad tkr du om chinos och hur matchar du ett par svarta chinos?
Chinos är väl nice. Du matchar dem med allt möjligt. En pösig skjorta, en snygg tisha, en enkel tröja med överdrivet många halsband/accessoarer. Ah, det funkar med mycket till ett par svarta chinos.


För att få en cool look ge några enkla tips?

Kör på det du tycker är snyggt och trivs i. Då får man utan tvekan en cool look!


Du är grym på alla sätt och vis!

Ni anar inte hur mycket det värmer. Tack snälla söta rara gulliga!


Du föresten, tips på balklänningar?

Sök runt lite på Google. Då hittar du garanterat något passande!

Berätta lite om hur du känner för din pojkvän
Massa pirr och fjärilar i magen så fort jag ser honom. Lyckorus!!! Ett stort, fett smile på läpparna. Ah. Som kärlek skall vara. Jag älskar honom. Mitt egna lyckopiller! <3


sommarplaner?

Förhoppningsvis jobba, träffa vänner, umgås med pojkvännen, kanske resa utomlands, spontanresor, sena kvällar, picknickar osv osv osv.


var har du köpt ditt mörkröda läppstift?
Vet tyvärr inte riktigt vilket du syftar på... Men det jag kan komma på, det kommer från Face!


ska du gå på balen i år?

Ja, det ska jag!


hur kommer det sig att du inte ville visa ditt ansikte i bloggen för några år sen och nu kan du?
Har alltid varit lite tillbakadragen när det gäller bilder och sånt. Men sen insåg jag själv att en blogg inte är lika intressant om man inte få se lite bilder på bloggaren...


på ditt inlägg: "MIDNIGHT SKIES", hur gör du för att få en sådan där ram runt?
Laddat ned ett program gratis där man kan redigera bilderna så. Lätt som en pannkaka!


skulle du rekommendera din kamera till nån som har lite erfarenhet av systemkameror elr tror du den skulle vara för svår?
Om man tar sin tid och verkligen läser igenom manualen noga så funkar det säkert utmärkt!


bästa håkan låt!?
ALLA! Dem jag gillar mest och kan lyssna på om och om igen är Nu kan du få mig så lätt, Tro och Tvivel, Augusti i helvete, Ramlar och För en lång lång tid. BIG LOVE!


have u ever had acne?

I would not say that I have had Acne. Sometimes I get pimples, however small. But what does it matter in 100 years?

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

gud va smarrigt:)

2010-04-15 @ 11:48:16
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: nicolina

sweeet blogg vill jag säga... härliga bilder. keep it up!

2010-04-15 @ 20:37:37
URL: http://nicfosho.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0