Yummie



Jag blev lite smått knäsvag. Av allt. Allt satt fint. Som en smäck ungefär. Morr. Grrr.

Heeeeey! Jag sitter här. Det är hockey på tv:n. Kul va? Nej. Inte så värst alltså. Finns bättre tv.
Idag började vi med NP i Engelska direkt på morgonen. Gick nog helt OK, får jag hoppas. Sen hade vi lite lektioner och därefter ett hål. Jag var en snäll flicka som gick till McDonalds och köpte kaffe till både Mathilda och Frans. Kände att jag ville bjussa dem på något fint. Och då blev det just kaffe. Dom gillade det. Sen slutade vi. Jag satt kvar och skrev på min svenska novell tills Niki, Klara och Ellinor kom in till mitt rum och sa att dem skulle gå och käka. Jag hakade på och blev mätt, proppmätt till och med. Sen stack jag tillbaka till skolan eftersom jag var tvungen att göra lite hemtentor osv. Hur skönt som helst att sitta kvar när i princip alla har gått hem! Nog babblat om min intentsiva (naaaaaat) dag. Nu: äta baguette. Sen: dricka te. Sounds good!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggt!

2010-04-30 @ 07:59:39
URL: http://emmawallgren.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0