M A BO DA 2


På fredagen satt vi och chillade till tonerna av bl.a I'm from Barcelona. Det var mys.


Emmy var snygg när hon käkade sin pizzastrut.


Klara och jag.


Vi käkade Pringles och umgicks med skönt folk. Jag fyllde mina ben med klistermärken, vilket kanske inte var jätte smart. När jag skulle dra bort dem (läs: klockan 04.00 på natten) slet jag bort lite skinn också, det var inte skönt vill jag påstå. Det syns än på mina ben vart dem har suttit. Aj... (och nej, jag röker inte!!!!)


Jag och Klara.


Lerigt frågetecken?


Kapten Röd var grrrrrrymt!


Stina, jag och Axel på Kapten Röd.


Inget annat än Emmaboda!


Vi stötte på en älg mitt i allt vimmel. Fett!


Lisa och jag tatuerade oss. Stiligt värre!

Ännu fler bilder kommer upp så småningom. Jisses vad jag vill tillbaka. 4 dagar gick alldeles för fort...
Nu ska jag klä på mig och trampa iväg till Mathilda där jag ska spendera dagen. Underbart! Hörs latero. Puss!

Kommentarer
Postat av: olga

hur fint som helst.

2010-08-11 @ 15:44:29
URL: http://likeafadingrainbow.blogg.se/
Postat av: jag

snygga bilder! hur/var har du redigerat dessa bilder? :)

2010-08-11 @ 17:37:37
Postat av: linnea

ser ut som om ni har haft det riktigt bra! verkligen härliga bilder du har tagit.

2010-08-11 @ 18:15:48
URL: http://villdublimin.blogg.se/
Postat av: erika

så grymt härliga bilder, skriker glädje!



tog en bild på dig och la upp på min blogg för att berätta att du är min favoritblogg och tips om den, den är länkad hit. Så jag hoppas det va okej:D

2010-08-12 @ 11:42:17
URL: http://erikaakk.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0