Q/A n°2

Vad avgör om ett te är ett bra te? Tycker du om hårda teer?
Det smakar jävligt gott! Hårda teer? Hm, jadu. Va fan är det?

Om du var här, vad skulle vi göra då?

Lära känna varandra!

Vad tycker du om att vara sexuellt aktiva innan man har inlett ett förhållande?
Personligen tycker jag att det känns lite för oseriöst i vår ålder, men visst, om man tycker det är ett bra sätt att inleda ett förhållande på så är det. Jag är absolut inte emot det.

Vad tycker du om hoffmaestro?

Awesome!

Beskriv vad julen betyder för dig. Tycker du att det är en viktig högtid?
Julen betyder julmat, kalle anka, julklappar, ljus, pepparkakor, familjen, släkt osv osv för mig.
Ja, det är en viktig och väldigt mysig högtid. På något känns den väldigt kärleksfull.

Du verkar ha så fina vänner, hur gör ni för att hålla konakten och "remain" så tighta så att säga?
Allt vänner brukar göra.

Vilken kändis tycker du är snyggast?

Killar: Jude Law, Robert Pattinson, Oskar Linnros, Cam Gigandet, Joel Kinnaman, Channing Tatum.
Tjejer: Megan Fox, Eva Longoria, Lauren Conrad, Mischa Barton är bara några av alla man dreglar över.

Skulle du kunna vissa ditt rum igen?

Det skulle jag verkligen kunna göra.

Kan du svara på dessa frågor i ett videoinlägg?

Too late...

vilka bloggar läser du?? förutom dom jättestora typ kenza blondinbella osv
Emmy, Flora, Jakob, Ellen, Agnes, Hanna MW, Lowe, Lisa, Natalie K är några av de jag följer.

du har en iPhone va?

Jajjamän!

vad tycker du om den?
Fantastisk!

hur länge har du haft den?
Sen midsommar, ungefär.

vad är bra/dåligt med den?

Det enda dåliga är batteritiden. Det tar slut alldeles för fort...

skulle du tipsa andra om att köpa den?

OM jag skulle. iPhone is the shit, verkligen. Köp köp!

Vilken är din favorit färg?
Kornblått, mintgrön och svart.

Katt eller hund?
Hund. Jag är lite rädd för katter. Man vet inte vart man har dom...

Favorit tv program?
Halv åtta hos mig.

Gillar du nudlar?
Nudlar är nice.

vilken tv-serie är den bästa, som funkar i alla lägen?
Satc, utan tvekan. HIMYM är också guld.

om du får välja ett band/en artist att fylla din ipod med och bara lyssna på den resten av livet, vem/vilka skulle det då vara?
Oskar Linnros eller Robyn eller Crystal Castles eller Passion Pit. Nä, alldeles för svårt att välja.

vilken är din favorit affär?

H&M funkar ju faktiskt i alla lägen.

vilken linje går du?

Samhäll - Samhällsmedicin.

vad var det bästa med frans?
Att han var så fruktansvärt mogen och kärleksfull. Snäll. Fin. En perfekt första kärlek helt enkelt.

vad är du mest nöjd över på din kropp?
Haha, brukar få komplimanger över mina läppar och min rumpa.

skulle du kunna se ett förhållande utan sex?
Ett förhållande på 2 månader kanske. Men när man har ett längre och seriöst förhållande då båda verkligen älskar varandra tror jag inte det hade fungerat att inte ha sex. Att ha sex är ett sätt att älska.

är du galen?
Haha ja, jag är galen.

är du kär i kärleken?

När jag är kär ja.

vem är den sötaste du vet?
Min farmor och min farfar.

vad är humor för dig?

Jag brukar inte skratta åt skämt, just för att jag är alldeles för trög för det. Men jag är jävligt intern. Folk förstår inte riktigt vad jag skrattar åt. Jag kan helt plötsligt börja skratta åt något, ett ord eller något en person gör. Några som förstår vad jag menar är Michaela och Mathilda.

viljen conversefärg gäller i höst?
Svarta och vita converse är alltid inne.


Resten av svaren kommer asap, hinner inte svara på fler frågor nu. xx

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0