summerlovin'


Jaha, då var sommaren 2010 över. Trots att den startade med ett brustet hjärta har den varit oförglömlig, på alla sätt och vis. Jag har fått uppleva stunder jag aldrig gjort förut och blivit tusen minnen rikare. Grekland och Skiathos var en klass för sig. Grekisk mat i en hel vecka och avkoppling var något jag njöt av konstant. Och för att inte tala om Emmaboda! Vad ska jag säga? Det var 4 dagar av lycka, musik, fantastiskt umgänge och skratt. Sena sommarkvällar med nattbad är något jag inte kan få nog av. Myggbett och skrapsår på knäna. Jordgubbar med mjölk. Den otroliga fobin för getingar. Midsommar, sill, potatis, fina vänner. Grillkvällar. Photosessions. Spontantripper till Göteborg. En dagars turer till Blekinge. Sol. Moln. Oregelbundna regnskurar. Jag skulle kunna fylla på listan ett bra tag till, men detta får räcka, annars somnar ni nog, eller något.
Sommaren 2010 har varit fin. Jag har besämt mig för att inte sitta och deppa för att den är över och att hösten börjar närma sig. Det kommer bli mysigt, trots allt. Imorgon börjar jag tvåan. Det är rätt sjukt. För ett år sedan satt jag i aulan och var nervösare än någonsin. Jag hade ingen aning om vilka människor jag skulle hamna i samma klass som, vilket visade sig bli en fantastisk sådan. Jag har träffat människor som jag kommit mig otroligt varmt om hjärtat. Tvåan kommer bli ett kämpigt år, men vet ni vad? Det kommer bli ett jävligt grymt år också, det ska vi se till.

Nu ska jag koka en kopp te, poppa lite popcorn och sätta mig framför tv:n med min fina bror. Vi hörs latero! Puss.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Varför verkar du vara världens härligaste och finaste människa?

2010-08-23 @ 22:12:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0