ett skepp kommer lastat med svar

färgar du håret hemma eller hos frisör? om hemma, med vad för märke & vilken färg? :) grymt fint hår!
För det första: Tack så himla mycket! För det andra: När jag bara känner för att färga utväxten brukar jag köpa en billig färg och lägga i. När jag vill ha färg och slingor gör jag det hos frisören. Tyävärr har jag ingen aning vad det är för färg eller märke. Skulle tro att det är L'oréal.

hur lång är du, och hur mkt väger du?

Jag är 1.70 lång och väger kanske runt 58.

vad betyder ASAP?
As soon as possible.

När är du som lyckligast, fina?
När jag är omgiven av folk jag älskar. Familjen, vänner, pojkvännen och allt annat som gör mig glad och lycklig!

går du fortfarande på gymnastik? har hört rykten om att er trupp ska läggas ner är det sant? =)
SUPER FIN ÄR DU OCH JÄTTE FIN BLOGG KAJSA!

Tack så mycket! Åh, ni är så fina. Jag går fortfarande på gymnastik, men ska tyvärr sluta inom en snar framtid... Att vår trupp skall läggas ner är nog bara ett rykte för det tror jag verkligen inte!

Vad har du för storlek på dina Converse om man vänder på dem och tittar under sulan?
Haha, ingen aning. Ska se efter..... tror det är 7 - alltså 37,5.

vilken linje går du och trivs du där?

Jag går samhäll-ekonomi och jag trivs som firren i vattnet!

vilken låt lyssnar du på mest nu?

A young summer's youth - Joel Alme. Den är så fruktansvärt fin! Lyssna lyssna!

hur träffades du och din pojkvän? hur länge har ni varit tillsammans nu? ni är sjukt söta!
Jag ska försöka göra en lång historia kort - Vi träffades på öppet hus när jag skulle välja gymnasium. Jag såg honom när jag kom in på skolan och blev redan då knäsvag. Min kompis Nicole var även där, så jag berättade om hur sjukt snygg Frans var när han stod där och informerade alla blivande 1:or om linjen och skolan. Då sa Nicole: Men Kajsa, vi går och hälsar på honom. Aldrig i livet tänkte jag. Men innan jag ens hann reagera hade Nicole släpat fram mig till honom och hon presenterade mig. Vi började snacka och det kändes redan som det fanns en gnista mellan oss. Jag fick hans nummer och vi pratade på fram tills sommaren då det började dö ut lite. Så jag gav upp. Varför ödsla all tid i världen om det ändå kommer sluta med att jag blir olyckligt kär? Men precis innan skolstart beslöt jag mig för att skriva till honom och berätta att jag skulle börja på skolan - och det gjorde jag. Hann var jätte social och vi började skriva varje dag. Så efter en månad ungefär skrev han ett sms till mig och frågade om jag hade lust att ses. Och självklart hade jag det. Så vi träffades. Och vips, i oktober frågade jag honom om det var okej att jag kallade honom för min pojkvän, då sa han: ja, bara om jag får kalla dig för min flickvän. Så hörrni, ge aldrig upp hoppet - det gjorde inte jag, till slut. Och det är jag jävligt tacksam för.

Spelar du farmville på fb?
Haha, nej. Har aldrig förstått mig på det!

Skulle du kunna bjuda på en videoblogg?
Njae, tveksamt alltså. Men man ska aldrig säga aldrig.

Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?
Oj! Inte den blekaste. Runt 700 kanske?

Vad har du för dialekt?
Småländska med skorrande R is the shit! (...trots att jag bott i Göteborg i 8 år)

hur ska man göra för att tycka om sig själv?
Inse alla starka sidor man har och vara stolt över sig själv!

kan du inte dela med dig av en spotifylista?
hade varit mysigt
.
Givetvis skulle jag kunna det!

längtar du lika mkt som jag tills våra skor kommer?
Jag längtar!

ska vi gosa imorgon?

Klart vi ska. Eller, vi har redan gosat och det var näjs!

Hur går det med snowboardsåkning?
Det går askalas! Galet roligt.

Har du bra betyg?
Helt okej skulle jag tro.

Är du oskuld?

Tror faktiskt att jag håller detta svaret för mig själv... Men ni kan ju försöka lista ut det. Ledtråd: Pojkvän sen nästan 5 månader tillbaka.

Du som dricker så mycket te hela tiden, vilket är din favorit?

Bra fråga... Jag gillar Earl grey. Men det bästa te:et jag någonsin smakat var ett Champagne te Emmy hade hemma och det bästa är, att hon har sparat lite till mig. Sötnosen själv!

Är du duktig på matte ?
Om man vänder på det: Jag har lättare för andra ämnen.

Har du huddjur ?

Antar att du syftar på husdjur och nej det har jag inte.

Har du syskon ?
Jajjamän, en storebror.

vilka länder har du varit i?
Grekland, Turkiet, Spanien, Kroatien, Österrike, Tyskland, Danmark, Slovenien, på Cypern, Vietnam. Hmm, det är de jag kommer på nu.

vilka länder vill du till?
Jag är fett sugen på att åka till Västindien, Madagaskar och USA.

vart kommer din inspiration ifrån?
Allt. Musik, stan, bloggar, tidningar mm.

hur är de och gå ekonomi? :) du är sjukt fin
.
Det är grymt! Åh, tack snälla. Finis!

hur kände du när du märkte du var kär i frans? och berätta om er första kyss, hur upplevde du den? bra, pirrande, och all sprudlande kärlek som blossade ut elle hur kände du?
Åh, denna frågan gjorde mig allldeles varm inombords. När jag märkte att jag var kär i Frans blev jag knäsvag. Mitt hjärta voltade tusen gånger om och jag kopplade bort omvärlden. Jag kunde inte fokusera på något annat när han var i min närhet. Bubblig i magen. Fjärilar i kroppen. Jag hade alltid ett brett leénde på läpparna. Till slut fick jag kramp i mina kinder så mycket som jag log/ler.
Vår första kyss var... den var ganska försiktig kommer jag ihåg. Men samtidigt så otroligt underbar. Att få smaka på hans läppar var fantastiskt!

hur gör du när du känner dig som att ingen kille vill ha dig? om du skulle känna så nu.
Det gör det. Det finns en för alla. Världen är som ett pussel. Någonstans finns det någon som passar tillsammans med dig. Tro mig!

var är dina lila wesc hörlurar köpta?
Topstreetwear.com

längd?

1.70 m.

skosize?
38-39 ibland.

dålig inspiration dag outfit?
Hm, något jag känner mig bekväm i.

favorit plagg?
Låt mig tänka....

Har du någon gång varit i Karlstad?
Japp!

Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerry's alla gånger om!

Var har du köpt din gråatröja med as schyssta axeldetaljer?
Den är lånad av en kompis, men den kommer från chicy.se

när vi väl är inne på sämnet.. Du är exakt hur snygg som helst och verkar ha en fruktansvärt awesome personlighet. Du är min idol.
Tack tack tack tack! Jag blir så glad. Tack!

har ni fått era nya skor, som du och emmy beställde. såfall kan du inte visa dom?
När jag har fått dom ska jag givetvis visa er.

jag har en nikon d40. den tar inte fokus så bra nu på senaste tiden, vad är felet om du vet.
Haha, jag är inget proffs på kamera fel om man säger så. Lämna in den vettja!

vad skulle du rekomendera för kamera om man vill byta till en bättre?
Det beror på hur mycket pengar du vill lägga på kameran! Min Nikon D90 är extremt bra samtidigt som den är lätt att hantera. Nybörjare som proffs!

hur ska man regigera sina bilder tycker du?
Det är en smaksak. Jag redigerar aldrig mina bilder likadant utan går på känsla.

vad ska man ha på sig i sommar?
Det man känner sig bekväm i. Shorts, stora linnen, docs. Allt möjligt!

vad skulle du rekomendera för objektiv?

Vidvinkel, fisheye, 50 mm fast, makro - jag är sugen på allt!

vad vill du hålla på med när du blir stor?
Något jag går in för helhjärtat. Jag har jätte svårt att säga exakt vad. Men att få jobba med något inom mode eller fotografering skulle vart grymmers!

Vad har du för färg på dina strumpor just nu?

Svarta.

Vad är det pinsamaste som har hänt dig/du har gjort?
Haha! Det som ploppade upp i mitt huvud nu, var när jag och Mathilda skulle lära oss att åka snowboard. Det var inte jätte stabilt om man säger så... Men när jag nästan tagit mig nerför backen ser jag att det står en kille och försöker svänga undan. Men icke, jag lyckas givetvis köra in i honom så han trillar över mig. Snacka om att mitt nylle kunde liknas vid en tomat då. Hahaha, det roligaste måste vara från Mathildas vinkel som kommer 20 meter bakom och ser hela incidenten.

Du är jättesöt!
TACK SNÄLLA! Jag blir sååå varm och glad inombords.

vad heter typsnittet du har i dina inlägg?

Courier.

har du tunt eller tjockt hår?
Jätte tjockt!

Jeans eller tights?

Höhö, tights.

Kjol eller klänning?
Beror på. Men kjol känner jag just nu.

favoritfärg?
Eftersom min garderob består till 75% av svarta kläder måste jag nog säga det. Fast egentligen tycker jag om lila. Mintgrön är också fett fint.

favorit band/artister?

Markus Krunegård, Håkan Hellström, The Killers, Lars Winnerbäck, Looptroop Rockers, Joel Alme, Jack Johnson, Billie the vision and the dancers, Noah and the whale, Seabear, Regina Spektor, Teitur, Armand Mirpour, Timo Räisänen, Timbuktu, Vampire Weekend, The Kooks, Parken, Shout out louds, Name the pet, Lykke Li m.fl.

var redigerar du dina bilder?

Photoscape och Photoshop.

kan inte du ladda upp lite gamla bilder på dig själv när du var yngre?
Johårrå, det skulle jag väl kunna göra.

hur gammal är du?
16 år.

kan du inte visa hur du sminkar dig?
Frågan är om det är så intressant?

vad använder du dig av för smink?
Foundation/mineralpuder, rouge, mascara och pyttelite kajal i "ögonslutet".

Hur skaffar man snyggaste basgarderoben med året runt kläder och vad ska den innehålla?
Humm..... bättre om du frågar Elin Kling, haha jag är ingen modeexpert, även om jag hade önskat det.

How tall are you?
1.70 m.

Which size of bra do you use?

75B.

Kommentarer
Postat av: Din Frans

Världens bästa flickvän! Tack för att du är så underbar och för att du inte gav upp, du är det finaste jag vet<3 KÄRLEK

2010-02-21 @ 19:26:33
URL: http://fightattitude.com/blogg
Postat av: Anonym

åååh va gulligt frans!!!!!!!!!!!! shit man blir ju helt varm inombords varje gång man ser sånt här :D

2010-02-21 @ 20:04:05
Postat av: Sofia

Åh. Den kärlekshistorian om dig och Frans gav mig ltie, lite hopp. Puss på dig!

2010-02-21 @ 20:06:14
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: linn

Ska du hoppa av gymnasiet eller menar du att det bara är 2 kvar? Hoppa inte av...

2010-02-22 @ 18:20:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0