endagiskolan//

Här kommer en liten overkill med bilder från min dag i skolan. Enjoy!


Här, i mitt nuvarande rum tillbringar jag de flesta timmarna med Michaela, Mathilda och Siri. Mina godingar! Jisses, ni förgyller mina dagar.


Ja... Denna bilden speglar våra personligheter ganska så bra, oseriöst och flummigt. Jag gillar't!


Världens bästa Michaela!


Sssssnnnnnyyyyygggggggging!


Mjo... Vi hade håltimme och blev lite rastlösa, så Mathilda och jag testade att göra en sittande dagens, haha!


Sen posade Mathilda, jag och Philip.... Mer eller mindre seriöst!


...Och vi (Mathilda och Philip) fortsatte att posa dock kunde jag som vanligt inte hålla mig för skratt...


Kärlek!


Min babe!


Vi drack latte, yummie yummie!


Sen hade vi spanska.

Ja, såhär kan en helt vanlig skoldag se ut. Trots alla tunga inlämningar, prov, uppsatser och liknande tycker jag om skolan, tack vare alla fina människor runt omkring mig!
Nu ska jag krypa ner under täcket. Vi hörs imorgon och då är det helg! Hur skönt?! Peace.

Kommentarer
Postat av: Zara

Killen på bilderna var sjukt snygg!

Vart hittar du alla?(:

Kram Zara

2010-01-22 @ 11:39:12
Postat av: philip carlson

Jo han killen vart rättså snygg, vänta lite.. det är ju jag!?

2010-01-22 @ 12:03:19
Postat av: Emma

ahh roliga bilder ! :D

detta gillar jag , mer bilder från din vardag

kramkram

2010-01-23 @ 14:43:05
URL: http://emmawallgren.devote.se
Postat av: Hanna

hur får du effekten med 'stjärnorna'?

2010-01-23 @ 20:51:49
Postat av: jennifer

åhh vilken fin tröja! var har du köpt den? :)

2010-01-26 @ 21:47:48
URL: http://jencity.blogg.se/
Postat av: lindahou

Mathilda är lite lik Kirsten Prout faktiskt ;) fast det är kanske bara jag som tycker det?

2010-01-27 @ 09:18:59
URL: http://houlinda.blogg.se/
Postat av: Julia

var är tröjan ifrån?:D:D sjukt snygg!

2010-01-27 @ 21:34:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0