i'm not your toy

Från idag.

La Roux går på repeat, därav rubriken. Jag ska koka mig en kopp te nu. Earl Grey. Kanske slänga på ett avsnitt satc. Jag älskar sommarlov. Inte nog med att jag älskar värmen, sena sommarnätter, nattbad, jordgubbarna och allt det där som hör till - utan även spontanitet. Ni vet den där känslan av att bara säga "vi sticker till Göteborg imorgon" eller "ska vi dra till Öland?". Det är så himla underbart. Det finns liksom inte när skolan drar igång eftersom man alltid har något uppbokat flera helger framöver. Jag ska ta vara på detta sommarlovet. Verkligen. Även fast det gått en bra bit, redan. Och det där med tid. Jisses. Det går för fort. Jag blir ibland lite mörkrädd när tiden springer iväg. Ville bara dela med mig av detta. Nu: tekokning. Latero!

 


Kommentarer
Postat av: Nora

du har jättefin stil! :)

2010-07-16 @ 23:09:57
URL: http://nnnoras.blogspot.com
Postat av: car

du är allt snygg du!

2010-07-17 @ 13:06:39
URL: http://carincarin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0